728 x 90

نخعی از دزدان نفتی نظام: دادگاه مجاهدین اقدام بسیار بزرگی است، می‌تواند در دانشکده‌های حقوق تدریس شود!

مصطفی نخعی عضو مجلس ارتجاع
مصطفی نخعی عضو مجلس ارتجاع

نخعی نماینده مجلس ارتجاع و از دزدان نفتی نظام

دادگاه مجاهدین اقدام بسیار بزرگی است

می‌تواند در دانشکده‌های حقوق تدریس شود!

یکی از کلان دزدهای شناخته شده فرآورده‌های نفتی به نام مصطفی نخعی نماینده مجلس ارتجاع به میزان، ارگان قضاییه جلادان گفت: «دادگاه برای محاکمه مجاهدین اقدام بزرگی برای نشان دادن ماهیت اصلی این گروه تروریستی است».

کلان دزد مجلس‌نشین که باید به‌جای فقرایی که از فرط گرسنگی و برای سدجوع به سرقت برنج یا آرد و نان روی می‌آورند، مجازات شود، گفت که: «نسل دهه ۵۰ و ۶۰ به‌خوبی مجاهدین را می‌شناسند، اما نسلهای بعدی با این «جنایتکاران» چندان آشنا نیستند، به‌خصوص که مجاهدین با اقدامات رسانه‌یی تلاش کرده‌اند خود را مثبت جلوه دهند و از ارزش‌هایی هم‌چون آزادی و حقوق‌بشر دم می‌زنند».

وی با اشاره به این‌که نسل امروز با اصل و ذات مجاهدین چندان آشنا نیست گفت: اقدام قوه قضاییه در برگزاری دادگاه محاکمه اعضای مجاهدین اقدام بسیار بزرگی است و باید ادامه داشته باشد.

نخعی در منتهای بلاهت و غافل از استقبال حداکثری مجاهدین از درخواست او، گفت: «دادگاه مجاهدین می‌تواند به‌صورت مطالب درسی در دانشکده‌های حقوق تدریس شود و موردی برای مطالعات دانشجویان قرار بگیرد تا به‌صورت تخصصی‌تر با این مباحث آشنا شوند».

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۸خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cdf95c0-98fa-47c6-bbba-e22516050699"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات