728 x 90

نخست وزیر آلبانی حضور مجاهدین در آلبانی و مقابله با تهدید رژیم ایران را از چالشهای مشترک آلبانی و آمریکا توصیف کرد

استقبال مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از نخست وزیر آلبانی
استقبال مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا از نخست وزیر آلبانی

واشنگتن ۵فوریه۲۰۲۰ - ۱۶بهمن۹۸- مایک پمپئو در ملاقات با ادی راما مقابله آلبانی با فعالیت شرورانهٔ رژیم ایران را ستود.

 

مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا گفت آلبانی و آمریکا در مقابله با فعالیت‌های شرورانه رژیم ایران نقطه نظرهای مشترکی دارند

 

به گزارش سایت وزارت امور خارجهٔ آمریکا، مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده و ادی راما نخست‌وزیر آلبانی در واشنگتن ملاقات و گفتگو کردند. وزیر خارجه آمریکا در این ملاقات، مقابله آلبانی با فعالیت شرورانهٔ رژیم ایران را ستود. وزیر خارجه آمریکا بر حمایت قوی ایالات متحده از تلاش آلبانی برای پیوستن به اتحادیه اروپا تأکید کرد.

 

شورای امنیت ملی آمریکا نیز خبر داد رابرت اُبـرایـن مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا با ادی راما نخست‌وزیر آلبانی، ملاقات کرد. ایالات متحده و آلبانی در ارتقای ثبات منطقه‌یی و مقابله با فعالیت‌های شرورانه رژیم ایران نقطه نظرهای مشترک دارند.

ملاقات مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ با نخست‌وزیر آلبانی در واشنگتن

ملاقات مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ با نخست‌وزیر آلبانی در واشنگتن

 

نخست وزیر آلبانی در گفتگو با شورای آتلانتیک در واشنگتن، حضور مجاهدین در آلبانی و مقابله با تهدید رژیم ایران را از چالشهای مشترک آلبانی و آمریکا برشمرد. 

 

 

کشور شما متحدی قابل‌ توجه با آمریکا در زمینه‌های مختلف است. شما در کاخ‌سفید بودید و با وز یر پمپئو و مشاور امنیت ملی و با رئیس بانک جهانی ملاقات کردید. اولویتهای شما در این سفر چیست؟

 

ادی راما نخست‌وزیر آلبانی: ما دیگر تنها نیستیم امروز هم ملاقاتهای فشرده‌یی داشتیم، خوشوقتم که به‌عنوان نخست‌وزیر آلبانی در اینجا هستم. ما و آمریکا چالشهای مشترکی داریم از جمله این چالشها رژیم ایران است. ما مشکلاتی با این رژیم داریم و ریسکهای مشخصی را پذیرفتیم چرا که وارد فعالیت‌های مشترکی با آمریکا شدیم برای حفظ جان کسانی که توسط رژیم ایران تهدید می‌شوند. در عین‌حال جای پشت گرمی است که در این ماجرا تنها نیستیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5586396-8bfa-476f-9502-4c5ad42a5e0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات