728 x 90

نانسی میس در کنوانسیون جمهوریخواهان رژیم آخوندی را دشمنی نامید که مردم به‌خصوص زنان را سرکوب می‌کند

نانسی میس نماینده کنگره آمریکا
نانسی میس نماینده کنگره آمریکا

نانسی میس نماینده کنگره آمریکا، در سخنرانی خود در کنوانسیون جمهوریخواهان ضمن حمایت از دونالد ترامپ خواستار یک سیاست قاطع در روابط خارجی آمریکا شد. وی رژیم آخوندی را دشمنی نامید که مردم به‌خصوص زنان را سرکوب می‌کند.

نانسی میس گفت: جهان در حال تماشای آمریکا است و ما باید به آنها نشان دهیم از چه چیزی ساخته شده‌ایم. و من وقتی یک رهبر قوی می‌بینم او را می‌شناسم. دونالد ترامپ قبلاً در مقابل چین ایستاده بود و او این کار را دوباره انجام خواهد داد.

هر کسی که فکر می‌کند می‌تواند با دونالد ترامپ مقابله کند یا آمریکا را نابود کند، اکنون در جریان است. ترامپ به‌سرعت در شهر باتلر، پنسیلوانیا، با مشتی سرکش به هوا به روی پای خود ایستاد. هنگامی که ما او را دوباره به‌عنوان رئیس‌جمهور در ماه نوامبر انتخاب می‌کنیم، آمریکا نیز به‌زودی به روی پای خود خواهد ایستاد. ما شجاع خواهیم بود. مقاوم خواهیم بود. ما متحد خواهیم بود و برای مقابله با چالشهای این لحظه تاریخی آماده خواهیم بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f80e849a-4092-40ae-923f-d5f465bfebd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات