728 x 90

نامگذاری یکی از میدانهای فردیس به نام یکی از پاسداران به‌هلاکت رسیده انفجار مرکز سپاه

انفجار در یکی از مراکز سپاه در تهران موسوم به گروه صنعتی «همت»
انفجار در یکی از مراکز سپاه در تهران موسوم به گروه صنعتی «همت»

بنا بر گزارش رسانه‌های حکومتی یکی از میدانهای شهر فردیس به نام مرتضی کریمی یکی از پاسداران بهلاکت رسیده در انفجار اخیر مراکز سپاه، نامگذاری شد.(خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۷مهر)

روز ۴مهر بخشی از یکی از مراکز سپاه در غرب تهران بر اثر انفجار تخریب و منهدم شد. سپاه خامنه‌ای در گزارش خود از این حادثه آن را به‌عنوان یک آتش‌سوزی اعلام کرد و گفت که در این حادثه ۲تن از پاسداران بهلاکت رسیده‌اند.

نامگذاری یک میدان به‌فاصله کمی بعد از بهلاکت رسیدن یکی از این مزدوران نشان می‌دهد که پاسدار بهلاکت رسیده از مقامات بالای سپاه پاسداران بوده است.

 

اینتل لب روز جمعه ۸مهر گزارش داد، بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، انفجار یاد شده در گروه صنعتی «همت» رخ داده است که یک پایگاه مخفی موشکی سپاه پاسداران بوده که در اثر این انفجار غرب تهران را به لرزه در آمد.
خبرگزاریهای سپاه پاسداران روز ۵مهر خبر دادند که در جریان آتش‌سوزی در یکی از مراکز سپاه، دو نفر از کارکنان آن به نام‌های مرتضی کریمی و حسین عابدی کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.
اینتل لب همچنین گزارش کرد که، تصاویر ماهوار‌ه‌ای در روز ۳۱ شهریور نشان می‌دهد که ساختمان مرکز یاد شده سالم بوده است ولی تصاویر بعدی آن در روز ۵مهر (یک روز پس از انفجار)، حاکی از وارد آمدن خسارت شدید به این ساختمان و ویرانی بخشی از آن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b5a563a-16f3-4690-ba97-12172ce9153c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات