728 x 90

نامه بیش از ۶۰۰تن از ایرانیان مقیم آمریکا که در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ شرکت داشتند به نخست‌وزیر، و رئیس پارلمان بلژیک

نامه بیش از ۶۰۰ تن از ایرانیان مقیم آمریکا که در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ شرکت داشتند به نخست_وزیر، و رئیس پارلمان بلژیک
نامه بیش از ۶۰۰ تن از ایرانیان مقیم آمریکا که در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ شرکت داشتند به نخست_وزیر، و رئیس پارلمان بلژیک

نامه ۶۰۰تن از ایرانیان مقیم آمریکا

که در گردهمایی ویلپنت پاریس شرکت داشتند و جانشان در خطر بود

به نخست‌وزیر و رئیس پارلمان بلژیک

بلژیک باید فوراً قرارداد ننگین با رژیم آخوندی را لغو کند

پارلمان بلژیک نباید لایحه برگرداندن تروریستها را تصویب کند

 

ما به‌عنوان آمریکائیان ایرانی تبار در مورد یک موضوع بسیار فوری و مبرم برای شما نامه می‌نویسیم. بسیاری از ما با اعضای خانواده‌مان در گردهمایی بزرگ جنبش اصلی اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در پاریس شرکت کرده بودیم. در نتیجه، همه ما در معرض این تو‌طئه تروریستی وحشتناک رژیم ایران که توسط اسدالله اسدی و تحت پوشش یک دیپلمات عمل می‌کرد، بودیم.

به تازگی مطلع شدیم که پارلمان بلژیک در حال بررسی لایحه‌ای است که به تصویب دولت بلژیک رسیده و بر اساس آن مجرمانی مانند اسدی می‌توانند دوران محکومیت خود را در ایران سپری کنند! لایحه‌ای که اگر تصویب شود، پیامدهای بسیار جدی خواهد داشت.

تصویب این لایحه در پارلمان بلژیک، بدعت وحشتناکی ایجاد می‌کند و تروریسم را در خاک اروپا توسط رژیم ایران بیشتر تشویق می‌کند و لکه سیاهی بر عزت و شرافت بلژیک می‌گذارد. علاوه بر این، کابوس قربانیان احتمالی این توطئه تروریستی در آنچه می‌توانست مرگبارترین حادثه تروریستی در اروپا باشد، هرگز ما را رها نخواهد کرد.

هنگامی که اسدی دستگیر و محکوم شد، با نماینده‌های کنگره خود تماس گرفتیم که به‌سرعت واکنش نشان دادند. در سال ۲۰۲۱، ۲۵۲ نماینده دوحزبی مجلس از قطعنامه ۱۱۸ حمایت کردند

این قطعنامه حملات تروریستی دولتی تهران علیه شهروندان و مقامات ایالات متحده، به‌ویژه «توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی "ایران آزاد ۲۰۱۸ – آلترناتیو" در پاریس را محکوم کرد». این قطعنامه هم‌چنین «از آژانس‌های مربوطه دولت آمریکا می‌خواهد تا با متحدان اروپایی همکاری کنند تا رژیم ایران را به‌دلیل نقض امتیازات دیپلماتیک پاسخگو بدانند و از کشورها بخواهند از فعالیت‌های مخرب نمایندگی‌های دیپلماتیک رژیم ایران با هدف تعطیلی آنها جلوگیری کنند».

ضمن محکوم کردن شدید معاهده شرم‌آور ۱۱مارس۲۰۲۲ بین دولت بلژیک و رژیم ایران، مایلیم از پارلمان بلژیک بخواهیم از ارزشهای حقوق‌بشر و حاکمیت قانون حمایت کند و از تصویب هر گونه لایحه‌ای که چنین عمل شرم‌آور بازگرداندن یک تروریست محکوم، برای پیوستن به اربابان ترور را امکانپذیر کند، خودداری نمایند. اروپا امن نخواهد بود، اگر به تهران کارت سفید داده شود تا ترور ایجاد کند و تروریستهای خود را به‌راحتی برهاند.

ما با احترام از شما درخواست می‌کنیم که از اختیارات خود برای حذف هر عبارتی که به‌طور بالقوه به رژیم اجازه می‌دهد تروریستهای خود را به ایران بازگرداند، استفاده کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74c0b08c-fe6c-4796-9083-6eb5d8b9f347"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات