728 x 90

نامه اعتراضی میرحسین موسوی نخست‌وزیر خمینی در بازداشت خانگی به ولایت عهدی مجتبی خامنه‌ای

محل حصر میرحسین موسوی
محل حصر میرحسین موسوی

میرحسین موسوی: زبان‌شان لال! مگر سلسله‌های ۲۵۰۰ساله بازگشته‌اند که فرزندی پس از پدرش به حکومت برسد؟

سایت زیتون متعلق به باند مغلوب نظام ولایت فقیه بخشهایی از یک مقدمه میرحسین موسوی بر جزوه‌یی از بیانیه‌های او در سال۸۸ را درج کرده که در آن نسبت به حرفهایی که از سال‌ها پیش درباره جانشینی محتمل مجتبی خامنه‌ای گفته می‌شود واکنش نشان داده است.

در سطوری که از نوشته موسوی در سایت زیتون درج شده نامی از مجتبی خامنه‌ای ذکر نشده، ولی مشخص است که نخست‌وزیر خمینی -که به‌نظر می‌رسد به دوران پس از مرگ ولی‌فقیه ۸۳ساله ارتجاع نظر دارد - در مطلب خود چنین نوشته است: «زبان‌شان لال! مگر سلسله‌های ۲۵۰۰ساله بازگشته‌اند که فرزندی پس از پدرش به حکومت برسد؟» او با اشاره به سخنی عتاب‌آمیز از بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره مناسبات «شاهنشاهی» افزود: «سیزده سال است که اخبار این توطئه شنیده می‌شود. اگر به‌راستی در پی آن نیستند چرا یک بار چنین نیتی را تکذیب نمی‌کنند؟».

در بخش دیگری از مطلب سایت زیتون هم آمده است: «میرحسین موسوی از عاشورای ۸۸ و «استخدام اوباش بد‌سیرت برای قمه‌کش کردن جوانان مردم» یاد کرد و افزود: «سزای آن سردار بی‌افتخاری که به این جنایت اعتراف و مباهات کرد چه بود، جز آن که جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شود». او این سرنوشت را «عبرتی برای بازماندگان» خواند «تا دریابند که خودکامه در ازای طعمه‌ای که پیش‌پای‌شان می‌اندازد همه چیز آنان را مطالبه می‌کند».

در این نقل‌قول از موسوی هم، نامی از پاسدار همدانی برده نشده، اما واضح است که وی به پاسدار جنایتکار حسین همدانی اشاره دارد که خامنه‌ای او را با ادعای دفاع از حرم حضرت زینب به سوریه فرستاد، ولی در شهر حلب که فرسنگها با دمشق و حرم فاصله دارد، در جریان مشارکت در کشتار مردم حلب توسط دیکتاتور سوریه، توسط نیروهای مقاومت سوریه به هلاکت رسید.

پاسدار همدانی در سال۸۸ و سرکوب قیام عاشورای آن سال سرکرده سپاه خامنه‌ای برای حفظ امنیت رژیم در تهران بود.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نسبت به این قسمت از نوشته میرحسین موسوی واکنش نشان داده و می‌نویسد: «موسوی اهانت وقیحی به سرداران شهید مدافع حرم روا داشته و نوشته است که آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c41425e-d235-49b8-a578-f3de5ef0c6ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات