728 x 90

نامه احمدی‌نژاد به خامنه‌ای؛ نظام ولایت فقیه با خطر برنامه براندازی دشمنان روبه‌روست

قیام ایران و ترس رژیم از سرنگونی
قیام ایران و ترس رژیم از سرنگونی

همزمان با بالا گرفتن امواج  قیام سراسری مردم ایران و تشدید بحران رأس حاکمیت، احمدی‌نژاد طی نامه‌یی به خامنه‌ای هشدار داد که نظام ولایت فقیه با خطر برنامه براندازی دشمنان روبه‌روست. 
احمدی‌نژاد در این نامه که تاریخ آن ۴دیماه است ولی به‌تازگی در سایت وی منتشرشده،  خطاب به خامنه‌ای می‌نویسد: از وضع مردم و فشارهای کم سابقه اقتصادی، روحی و سیاسی که بر آنان می‌رود و این‌که دشمنان قسم خورده به اجرای برنامه براندازی امیدوار و جری شده‌اند، به خوبی آگاهی دارید.مستحضر هستید که آقایان لاریجانی چه لطمات جبران ناپذیری به  جنابعالی و به اعتماد مردم نسبت به نظام وارد کرده و چه بلایی بر سر کشور و به‌خصوص دستگاه قضا و مجلس آورده‌اند. 
وی سپس به  حمایت از اعضای دولت خودش که زیر ضرب هستند پرداخته  و می‌افزاید: می‌خواهند به هر ترتیب قلم و زبان یاران اینجانب را بشکنند و ما را حذف نمایند. انتظار این است که حضرتعالی ورود کنید و با برخورد قاطع، از احجاف و ظلم جلوگیری و از مظلومین احقاق حق فرمایید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de2b4793-545f-45df-b73e-aa72df151535"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات