728 x 90

نامه آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا

آنتونيو استانگو رئيس فدراسيون حقوق بشر ايتاليا
آنتونيو استانگو رئيس فدراسيون حقوق بشر ايتاليا

آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا طی نامه‌یی به وزیر امور خارجه این کشور نوشت:‌

مواد انفجاری برای بمب‌گذاری در گردهمایی ایرانیان توسط اسدالله اسدی، یک دیپلمات رسمی رژیم ایران به تروریستها تحویل داده شده بود. رابطه دولتهای دموکراتیک با رژیم ایران که نقش آن در سازماندهی تروریسم بین‌المللی آشکار بوده است بایستی با قاطعیت هر چه تمامتر همراه باشد.

 

متن کامل نامه رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا

آقای وزیر

به‌عنوان رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا – کمیته ایتالیایی هلسینگی، به‌عنوان بخشی از هیأت ایتالیایی شامل پارلمانترها، اعضای شورای استان، انجمنهای غیردولتی و سایر شخصیتها به رهبری سفیر جولیو ترتزی و سناتور روبرتو رامپی در گردهمایی سالانه اپوزیسیون ایران که توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شده بود شرکت داشتم، در این گردهمایی دهها هزار ایرانی از کشورهای مختلف و هیئت‌هایی از سایر شخصیتهای اروپایی، آمریکای شمالی، استرالیا، آفریقای شمالی و خاورمیانه شرکت داشتند که در میان آنها نخست وزیران پیشین کانادا، آلبانی و الجزایر، استفان هارپر و پاندلی مایکو و سید احمد غزالی، وزیر خارجه پیشین فرانسه برنارد کوشنر، نیوت گینگریچ (رئیس پیشین کنگره آمریکا)، رودی جولیانی و رئیس سابق اف بی‌ آی لوئیس فری حضور داشتند.

سپس از طریق یک اطلاعیه از طرف دادستانی فدرال بلژیک مطلع شدیم که دو تروریست در آن کشور دستگیر شده‌اند زیرا در پی آن بودند که خودشان را با مواد منفجره‌یی که همراه داشتند به محل گردهمایی برای انجام سوءقصد تروریستی برسانند. این مواد را اسدالله اسدی، یک دیپلمات رژیم ایران که رسماًً در سفارت رژیم ایران در وین در حال خدمت است و در آلمان دستگیر شده به آنها داده است. نفر چهارم هم که در ارتباط با این طرح بود در فرانسه دستگیر شد.

ما سالهاست وضعیت وحشتناک حقوق‌بشر در ایران را دنبال می‌کنیم و شاهد سرکوب مستمری که از دسامبر گذشته تا کنون به‌دنبال موجی از تظاهرات اعتراضی که اکنون تمامی شهرهای ایران و همه قشرهای جامعه را فراگرفته هستیم،

ما معتقدیم که رابطه دولتهای دموکراتیک با رژیم آخوندها (به‌ویژه بعد از سرکوب مردم ایران و به‌دنبال موج تظاهرات اعتراضی که از سال گذشته شهرهای ایران و همه قشرهای جامعه را فرا گرفته)، یعنی رژیمی که نقش آن در تأمین مالی و سازماندهی تروریسم بین‌المللی همواره آشکار بوده، بایستی با قاطعیت هر چه تمامتر همراه باشد.

                                                                          آنتونیو استانگو رئیس فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1856cbd-df72-437e-957d-f823f8f887e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات