728 x 90

نامه آخوند موسوی خوئینی‌ به خامنه‌ای: اوضاع غیرقابل دوام است، مشروعیت نظام آسیب دیده است

آخوند موسوی خوئینی
آخوند موسوی خوئینی

آخوند موسوی خوئینی‌ها دادستان جنایتکار خمینی در زمان قتل‌عام و مهره‌های باند مغلوب رژیم روز شنبه ۷تیرماه ضمن اعتراف به‌نامشروع و نامقبول بودن نظام آخوندی در یک نامهٔ سرگشاده به‌خامنه‌ای او را مسئول وضعیت وخیم نظام و خشم در آستانهٔ انفجار اجتماعی دانسته و نسبت به‌آیندهٔ نظام ابراز وحشت کرده است.

آخوند خوئینی‌ها نوشت: «اوضاع غیرقابل دوام امروز صرفاً معلول تصمیمات مدیرانی که می‌آیند و می‌روند نیست از نگاه مردم، شیوه مدیریت در بالاترین سطح، نقش‌آفرین اصلی در تمام یا اکثر امور کشور است. در ذهن مردم باورهایی که پشتوانه استحکام و مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی بود به‌گونه‌یی روزافزون آسیب دیده و می‌بیند. بر زبان بسیاری از مردم در کوی و برزن و در برخی محافل و مجالس، سخنانی می‌رود که از عمق بی‌اعتقادی و بی‌اعتمادی نسبت به مدیریت کلان و مدیران کشور حکایت می‌کند».

وی به فشارهای طاقت‌فرسای ناشی از فقر و ناداری مردم اذعان کرد و نوشت: «تورم روزافزون، همراه با کاهش درآمد اقشار گسترده، نه تنها زندگی امروز مردم را گرفتار دشواریهای طاقت‌فرسا کرده که ناهنجاری در درون بسیاری از خانواده‌ها را گسترش داده است. علاوه بر این مردم گرفتار در تلاطم زندگی و مشکلات طاقت سوز معیشتی، بسیارند انسانهای ناراضی از اوضاع فرهنگی و سیاسی که گرفتار بی‌عدالتیهای غیرقابل انکار شده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09f38c8a-cc6a-4bb8-9db7-bc3f434ec0dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات