728 x 90

ناقوس مرگ بر خیمهٔ ولایت

قاسم سلیمانی به‌منظور حفظ بشار اسد و عمق راهبردی نظام، چندصدهزار تن از مردم و کودکان سوریه را به‌قتل رساند و میلیونها نفر را آواره کرد.

تصاویر جوانانی که قربانی جنگ‌افروزی و شقاوت قاسم سلیمانی شدند، آنان که زیر بمب و بشکه‌های انفجاری جان باختند و استعدادهایی که در بمباران شیمیایی پرپر شدند، هر انسانی را منقلب می‌کند.

او بازوی اصلی جنگ‌افروزی خامنه‌ای در سوریه، عراق، لبنان، یمن، پاکستان، افغانستان بود و نسلی را داغدار و آواره کرد.

هدف حفظ خیمه خامنه‌ای با آتش بود که به قیمت گرسنگی و کشتار مردم ایران و منطقه به دست قاسم سلیمانی انجام شد.

«حزب‌الله لبنان، حماس فلسطین، حشدالشعبی عراق، قواة الدفاع والوطنی سوریه، انصارالله یمن و زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان... همه و همه فرماندهی‌اش با سردار قاسم سلیمانی بود». (آخوند کریم شائق در جمعه‌بازار وحیدیه ۱۳دی ۹۸)

جلاد جنگ‌افروز طی پیامی از طریق جلال طالبانی به پترائوس، ضمن تأکید بر این‌که تو باید با من توافق کنی و نه دیپلماتهای ایرانی، نوشته بود: «شما باید بدانید که من قاسم سلیمانی سیاست ایران را در ارتباط با عراق کنترل می‌کنم و به‌جز عراق، کنترل سیاست ایران در سوریه، افغانستان و غزه را برعهده‌ دارم».

بی‌جهت نیست که انتشار این خبر، ناقوس مرگ و ماتم را بر سراسر خیمهٔ ولایت و جنایتکاران به صدا درآورد و قلب و ضمیر تمام آزادیخواهان را روشن کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5667c6df-bc5a-4f6b-bca8-4e60fc6e9a5c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات