728 x 90

نارضایتی مردم زلزله‌زده گناوه از عدم دریافت کمک

یکی از اهالی گناوه که در اثر زلزله اخیر، دچار خسارت شده می‌گوید:

«در مورد زلزله می‌خواستیم صحبت کنیم و امدادرسانی این درباره شورا و دهیار و فرماندار و... این الآن وضع و روزگارمه. زنگ زدیم گفتیم چادر گفتند نصف و سه تا بود و دوتا بود و... این حرفهای شورا ما اینجا وایستادیم و تمام خانه خراب و ترک داره و پس لرزه هم بی‌پس لرزه. جرأت نمی‌کنیم برویم توی خونه. گفتیم شاید کسی در خانه مرده باشه در بیارشون حداقل. اینها یک هیأتی فیلم و عکس بگیرند و به ریش ما بخندند.

دوم از این ما امروز تمام زندگی‌مون خراب شده. برای چادر زنگ زدم به دهیار و شورا امروز و فردا بعد گفتند نه نمی‌تونیم بهت چادر بدهیم. این هم الآن وضعیت شبانه روز ما اینجاست. این لامپ و غذا و...

اینها دروغ می‌گویند امدادرسانی چه کرده؟ یک مشت دزدی هستند به نام دهیار و شورا اینها همشون دزدند. همینها پول یک پاکت سیگار نداشتن الآن ماشین سیصد میلیونی و چهار صد میلیونی سوارند. اینهم وضع و روزگار منه. دیگه نمی‌خوام بیایند پیش من هرکی بیاد سر وکارش با این تبره!

اگر عراق و سوریه و لبنان بود این وضع روزگارش نبود. اگر عراق بود الآن دلار و کانکس و هرچی میخوان براشون تهیه می‌کردند به ما که رسیده بودجه نرسیده و هیچی نمی‌رسه. پس چی شد بودجه. خب یک کشوریم چرا هیچی بودجه توش نیست؟

چرا برای سوریه و لبنان و عراق خوبه؟ چه شده

ببین این زندگی ما هستش فیلم‌برداری کن همه را ببینند.

پایم شکسته... گناوه هم از این جا بدتر. گناوه فرار کردم اومدم اینجا اینجا هم اینطوره. ما باید یک شناسنامه عراقی یا لبنانی و سوری بگیریم!

اگه سوریه یک زلزله ساعت یک شب زده بود تا صبح همه امکانات برایشون فراهم می‌کنند. نوبت که به ما رسید این حرف شورا و دهیاره!... حرف مفت زدن فقط بلدند میان برا خودشون فیلم می‌گیرن و هیأت بر می‌دارند میارن حرف مفت می‌زنند بعد هم برای خودشون می‌روند یک مأموریتی می‌نویسند، ۵۰میلیون تومان بگذارند تو جیب شون و به ریش ما بخندند. این مملکت داریه؟ خب اگه اینه من هم رئیس مملکت نه سوادی دارم و نه عقلی دارم و نه هیچی. این مملکت داریه؟!

اگر تو عراق بود یکی یک گلوله توپ می‌زدهمه جا رسوا می‌کنید در شبکه خبر و هفتاد صحبتشونه.

حالا یک اتفاق افتاده برای ما... . دیگه اینجا نیایید لازم نیست بیاییدکه مجبور بشم با این پای شکستم زندان هم بروم!

این مسخره‌بازیها چیه شورا و دهیار و... شما اگر قصد تان کمک کردنه همه جوره می‌توانید کمک کنید نه این‌که یک روز هیأت بیاد سی چهل نفر. هلیکوپتری هم بیاد یک دوری بزنه روی زمین هم ننشینه! نگاهی بکنه و بعد بره بگه اوضاع امن و امانه. یک هلیکوپتری که از بوشهر بلند بشه بیاید اینجا فقط خرجش ساعتی دویست میلیوت تومنه که بیاید چه کار کنه؟

که ببینه من هستم یا نیستم؟! بروید دکانتان را جمع کنید

فیلم بگیر از همه جا که همه ببینند... ». .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6c4df52-99bd-4341-acc6-2bf1b857dea9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات