728 x 90

میچ مک کانل: رژیم ایران فعالترین دولت حامی تروریسم در جهان است

سناتور میچ مک کانال
سناتور میچ مک کانال

میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواهان در سنای آمریکا روز پنجشنبه ۵بهمن در سخنان خود در سنای این کشور با انتقاد از سیاست‌های بایدن رئیس‌جمهور این کشور پیرامون برخورد با رژیم ایران گفت: «سال‌هاست که جمهوری اسلامی به‌عنوان فعال‌ترین دولت حامی تروریسم در جهان اقدام به آموزش، تجهیز نظامی، تأمین مالی، و هماهنگ‌سازی تلاش‌ها برای خارج کردن نیروهای آمریکا از خاورمیانه می‌کند».
وی در ادامه سخنانش اضافه کرد که تا زمانی که جمهوری اسلامی با تهدید علیه منافع خود و افسران سپاه پاسداران در منطقه مواجه نشود، حملات دولت ایران و نیابتی‌هایش علیه سربازان آمریکا ادامه خواهد یافت.
مک کانل هم‌چنین با اشاره به این‌که گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی از ۱۵مهر مسئول ۱۵۰حمله غیرقانونی به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه و هم‌چنین حملات مستمر به کشتی‌های جنگی و غیرنظامی آمریکایی در دریای سرخ بوده‌اند، گفت: وقتی جو بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایالات متحده آغاز به کار کرد، جمهوری‌خواهان به او هشدار دادند با رژیم ایران ملایم رفتار نکند، سیاست فشار حداکثری را کنار نگذارد، به‌دنبال احیای توافق هسته‌یی شکست‌خورده برجام نباشد، و کارزار بی‌امان تروریسم جمهوری اسلامی را نادیده نگیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/baaec993-2756-49e0-9ce1-7c2affabe00b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات