728 x 90

میشن نت‌ورک نیوز: حمایت بیش از ۱۲۰رهبر جهان از شورای ملی مقاومت و رئیس‌جمهور منتخب آن مریم رجوی

تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل ۲۴شهریور ۱۴۰۲
تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل ۲۴شهریور ۱۴۰۲

میشن نت‌ورک نیوز روز ۳۱شهریور در گزارشی نوشت: بیش از ۱۲۰رهبر جهان از شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن مریم رجوی، به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک برای رژیم کنونی حمایت می‌کنند.

میشن نت‌ورک نیوز در این گزارش با عنوان «شکاف در رژیم ایران فرصتی برای آزادی نشان می‌دهد» به تصویب سرکوبگرانه قانون حجاب اجباری در مجلس آخوندی اشاره کرده و نوشت:
مجلس رژیم ایران روز سه‌شنبه ۲۸شهریور درست چند روز پس از برگزاری تظاهرات در سالگرد درگذشت مهسا امینی مجازاتهای حجاب را برای زنان تشدید کرد. در همین حال، جنبش مقاومت ایران در خارج از کشور حمایتهای بیشتری به‌دست می‌آورد.
بیش از ۱۲۰رهبر جهان از شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن، مریم رجوی، به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک برای رژیم کنونی حمایت می‌کنند.

گی ورهوفشتات، نخست‌وزیر سابق بلژیک در سخنرانی اخیر خود در جمع رهبران اروپایی، خواستار حمایت از اپوزیسیون شد. رژیم ایران در حال سقوط است زیرا اعتبار و کنترل خود را بر مردم از دست داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d0f6e4b-377c-4928-85d0-5a26a9af9168"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات