728 x 90

میشل تیلور: اکنون زمان حسابرسی نسبت به کارنامه وحشتناک حقوق‌بشر رژیم ایران فرا رسیده است

میشل تیلور، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل
میشل تیلور، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل

میشل تیلور، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز جمعه ۱۰شهریور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اکس درباره کارنامه وحشتناک حقوق‌بشر رژیم ایران نوشت با نزدیک شدن به اولین سالگرد درگذشت غم‌انگیز مهسا امینی، به صراحت بگویم: ایالات متحده بار دیگر تأکید می‌کند که رژیم ایران، با کارنامه وحشتناک حقوق‌بشر، جایگاهی در نقشهای رهبری در اکوسیستم حقوق‌بشر سازمان ملل ندارد. اکنون زمان حسابرسی فرا رسیده است.

بیانیه سفیر میشل تیلور در مورد دستکاری رژیم ایران در سیستم سازمان ملل

ظلم و ستم گسترده رژیم ایران و نقض آشکار حقوق‌بشر علیه مردم خود عمیقاً نگران‌کننده است، به‌ویژه مواردی که زنان، دختران و سایر اعضای جوامع به حاشیه رانده شده را هدف قرار می‌دهند. با نزدیک شدن به اولین سالگرد درگذشت غم‌انگیز مهسا امینی و بی‌عدالتیهای پس از آن، آمریکا قویاً تأکید می‌کند که مقامات ایرانی در نقشهای رهبری در اکوسیستم حقوق‌بشر سازمان ملل جایگاهی ندارند. کارنامه فاحش حقوق‌بشر ایران و بی‌توجهی کامل به اصول اعلامیه جهانی حقوق‌بشر UDHR، ایران و مقامات آن را برای نامزد شدن در هر نقش رسمی در سازمان ملل ناشایست می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da5c39af-429b-4ec9-99c8-c39fd179fedb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات