728 x 90

مک کلینتاک: راه رسیدن به یک ایران آزاد، … در برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی ترسیم شده است

نماینده کنگره آمریکا مک کلینتاک
نماینده کنگره آمریکا مک کلینتاک

سایت نماینده کنگره آمریکا مک کلینتاک روز چهارشنبه ۱۹بهمن‌ما با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی ایران آزاد نوشت: مک کلینتاک، نماینده کنگره، در یک کنفرانس مطبوعاتی، طی اظهاراتی با افتخار قطعنامه H. Res. ۱۰۰ را ارائه کرد.

مک کلینتاک:

خوشوقتم که برد شرمن و ۱۶۴ همکار دو حزبی

در معرفی قطعنامه ۱۰۰

در حمایت از مطالبات مردم ایران

برای جمهوری دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیرهسته ای

و محکومیت نقض حقوق بشر و تروریسم دولتی توسط رژیم ایران به من پیوسته اند

بیانیه مطبوعاتی

ائتلاف گسترده دو حزبی متشکل از ۱۶۵ نماینده در مجلس نمایندگان

به نماینده کنگره تام مک کلینتاک پیوستند

تا قطعنامه ۱۰۰ مجلس نمایندگان را معرفی

و از برنامه ۱۰ ماده‌ای شورای ملی مقاومت ایران

برای یک جمهوری دموکراتیک

مبتنی بر جدایی دین از دولت و غیراتمی در ایران حمایت کنند

 

مک کلینتاک حمایت یکپارچه نمایندگان را از اعتراضات در ایران

و مخالفت با سرکوب شدید مردم توسط رژیم

و صدور خشونت و تروریسم توسط آن‌را به سراسر خاورمیانه اعلام کرد

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس

در این کنفرانس مطبوعاتی در سخنان خود گفت:

من مطمئن هستم که این انقلاب پیروز خواهد شد

زیرا مردم ایران مصمم هستند که به این رژیم پایان دهند

و حاضرند بهای آن را بپردازند

 

قطعنامه ۱۰۰ از دولت آمریکا می خواهد

در هر گونه تحقیقات بین‌المللی در مورد قتل‌عام ۱۳۶۷

شامل هزاران زندانی سیاسی در ایران

که عمدتاً اعضای جنبش اصلی مخالف ایران مجاهدین خلق بودند

شرکت کند

 

۸ فوریه ۲۰۲۳

بیانیه مطبوعاتی

واشنگتن - ائتلاف گسترده دو حزبی متشکل از ۱۶۵ نماینده مجلس نمایندگان امروز به نماینده کنگره تام مک کلینتاک پیوستند تا قطعنامه ۱۰۰ مجلس نمایندگان را معرفی و از برنامه ده ماده‌ای شورای مقاومت ایران برای یک جمهوری دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین از دولت و غیرهسته‌یی در ایران حمایت کنند.

مک کلینتاک حمایت یکپارچه نمایندگان را از اعتراضات در ایران و مخالفت با سرکوب شدید مردم توسط رژیم و صدور خشونت و تروریسم توسط آنرا به سراسر خاورمیانه اعلام کرد.

این قطعنامه به‌رسمیت می‌شناسد که اعتراضات کنونی ریشه در بیش از چهار دهه مقاومت سازمان‌یافته علیه دیکتاتوری ایران دارد که سال‌ها توسط زنانی که شکنجه، خشونت جنسی و جنسیتی و مرگ را تحمل کرده‌اند، رهبری می‌شود.

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس، در این کنفرانس مطبوعاتی به‌صورت آنلاین سخنرانی کرد: وی گفت: «من مطمئن هستم که این انقلاب پیروز خواهد شد، زیرا مردم ایران مصمم هستند که به این رژیم پایان دهند و حاضرند بهای آن را بپردازند».

این قطعنامه به «حمایت از طرح ۱۰ ماده‌ای پرزیدنت اپوزیسیون خانم مریم رجوی برای آینده ایران، که خواستار حق جهان‌شمول رأی، انتخابات آزاد و بازار آزاد است و از برابری زن و مرد، مذاهب و قومیتها و سیاست خارجی مبتنی بر همزیستی مسالمت‌آمیز و ایران غیرهسته‌یی حمایت می‌کند، . فرا می‌خواند.

این قطعنامه «از آژانس‌های ذیربط دولت ایالات متحده می‌خواهد که با متحدان اروپایی همکاری کنند»، تا ایران را «به‌دلیل نقض امتیازات دیپلماتیک پاسخگو بدانند و از کشورها بخواهند از فعالیت‌های مخرب دیپلماتیک سفارتهای رژیم ایران با هدف بستن آنها و اخراج عواملش جلوگیری کنند».

قطعنامه ۱۰۰ از ایالات متحده می خواهد که «در هر گونه تحقیقات بین‌المللی در مورد قتلهای غیرقانونی ۱۹۸۸ (۱۳۶۷) » هزاران زندانی سیاسی در ایران که عمدتاً اعضای جنبش اصلی مخالف ایران، مجاهدین خلق بودند، شرکت کند.

مک کلینتاک، فعالیت‌های مردمی جوامع ایرانیان مقیم آمریکا در سرتاسر ایالات متحده را به‌دلیل حمایت بی‌وقفه آنها در تبدیل شدن به صدای واقعی مردم ایران از طریق (بیانیه مطبوعاتی مک کلینتاک ۱۹بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f844fce-fe5a-4383-84d6-1c1b8e5054e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات