728 x 90

موضع‌گیری سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در مورد ارسال پیام آمریکا از طریق نخست‌وزیر عراق

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم دوشنبه ۱۵آبان در پاسخ به سؤالی درباره ارسال پیام آمریکا از طریق نخست‌وزیر عراق به رژیم گفت من تاکنون تا این لحظه در جریان این موضوع قرار ندارم.

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم ۱۵آبان: اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران در مسیر تلاش‌های دولت آمریکا، برای انحراف افکار عمومی از آن چیزی است که دولت آمریکا در حال انجام دادن هست و آن این‌که دولت آمریکا یک‌طرف جنگ و بخشی از جنگ هست. جریانهای مقاومت در منطقه مستقل هستند. همان‌طور که بارها اعلام کردیم مستقل تصمیم می‌گیرند و عمل می‌کنند. جمهوری اسلامی ایران امر و نهی به دوستان و متحدانش در منطقه نمی‌کند.

خبرنگار: با توجه به این‌که دیروز وزیر خارجه آمریکا با آقای سودانی دیدار داشته آیا سفر امروز نخست‌وزیر عراق حامل پیامی از طرف آمریکا بوده؟

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم: من هنوز اطلاعی ندارم طبیعتاً موضوع تحولات غزه یکی از موضوعات اصلی در گفتگوهای تهران در نشست جناب آقای نخست‌وزیر با مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود اما این‌که آیا ایشان حامل پیامی هستند من تاکنون تا این لحظه در جریان این موضوع قرار ندارم. دولت آمریکا عملاً بخشی از این جنگ هست نه بخشی از راه‌حل، ما موضع خودمون رو به دولت آمریکا از طرق مختلف بارها بیان کردیم. کما این‌که به‌طور رسمی هم بیان کردیم بارها اعلام کردیم و در ارتباط با پیام‌هایی که طرف آمریکایی برای جمهوری اسلامی ایران فرستاده ما پاسخ را از همان طریق برای مقامات آمریکا ارسال کردیم... ... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8bd11c6-2855-4837-b0b2-8b815fa3bc42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات