728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه- اخبار نیمروزی ۲۳تیر ۹۸

گردهمایی ایران آزاد، اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳

گردهمایی سالانه مقاومت ایران روز شنبه ۲۲تیر با عنوان «ایران آزاد» در اشرف۳برگزار شد. در این گردهمایی که در حمایت از قیام و مقاومت مردم ایران برگزار شد، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت حضور داشت.

 

مریم رجوی: مقصد ما تهران است، تهران آزاد شده از اشغال آخوندها

مریم رجوی در گردهمایی ایران آزاد گفت: آلترناتیوی وجود دارد که می‌خواهد از مسیر کانون‌های شورشی، شهرهای شورشی و ارتش آزادی به‌ مقصد آزادی برسد. آری، دور نیست روزی که سرزمین شیرو خورشید میزبان آزادی باشد.


شهردار رودی جولیانی: بسا زودتر از آن که بدبینها فکر می‌کنند ما در ایران خواهیم بود

شهردار رودی جولیانی در گردهمایی اشرف۳گفت: بسا زودتر از آن که بدبینها فکر می‌کنند ما در ایران خواهیم بود. از سر راه ما کنار بروید ما حاضر و آماده‌ایم

 

سناتور جوزف لیبرمن: در کنار یکدیگر می‌توانیم و باید ایران را آزاد کنیم

سناتور جوزف لیبرمن در گردهمایی سالانه مقاومت در اشرف ۳گفت:‌ مقاومت ایران تحت هدایت مریم رجوی لحظه‌ای اهدافش را ترک نکرده است. با یکدیگر و در کنار هم ما می‌توانیم و باید.

 

میشل آلیو ماری: این محل شگفت انگیز، یک امید را نمایندگی می‌کند

 

میشل آلیو ماری وزیر ارشد پیشین در دولت فرانسه در گردهمایی ایران آزاد در اشرف ۳گفت: خانم رجوی شما تنها نیستید. ما کمک لازم را به‌عمل می‌آوریم تا مردم ایران به آزادی برسند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bf9133f-d2a1-47df-8f7c-b84288e02517"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات