728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی دوشنبه ۱۵مهر۹۸

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه آذرآب اراک

هزاران تن از کارگران کارخانه آذرآب اراک تجمع اعتراضی برگزار کردند. نیروهای گارد ضدشورش با شلیک گاز اشک‌آور به کارگران بپا خاسته حمله کردند.

درود مریم رجوی به کارگران آذرآب اراک

خانم مریم رجوی: درود بر کارگران شجاع آذرآب اراک که به‌رغم تمهیدات سرکوبگرانه و تهدیدات رژیم جنایتکار آخوندی تسلیم نشده و امروز بار دیگر دست به اعتراض زدند.

تخریب لوله‌های انتقال آب زاینده‌رود توسط کشاورزان اصفهان

کشاورزان خشمگین اصفهان در محل پروژه لوله‌کشی برای انتقال آب زاینده‌رود حضور یافتند لوله‌های کار گذاشته را تخریب کردند.

حمایت خامنه‌ای از وحوش و سگ های زنجیری نظام علیه مردم و جوانان عراقی

خلیفه ارتجاع: ایران و عراق تن ها و دلها و جانهایشان متصل به یکدیگرند؛ روزبه روز هم این اتصال بیشتر خواهد شد. دشمنان سعی بر تفرقه دارند امّا نتوانسته‌اند و توطئه آنان اثری نخواهد کرد.

سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین: خلیفه ارتجاع می‌گوید اتصال او با ملت عراق بیشتر می‌شود(!) اما آنچه از ناصریه و بغداد و نجف تا لردگان و اراک و اصفهان جریان دارد گسستن بنداز بند ولایت است.

شهادت سعادت الله موسوی در خیزش مردم لردگان

دبیرخانه شورای ملی مقاومت:‌ در تهاجم رژیم آخوندی به تظاهرات مردم لردگان در روز شنبه ۱۳مهرماه، سعادت الله (غریب) موسوی به‌ شهادت رسید.

فراخوان مقاومت ایران به مجامع بین‌المللی

مقاومت ایران با گرمترین درودها و تسلیتها به مردم بپا خاسته لردگان، ارگانهای ذیربط ملل ‌متحد را به محکوم کردن قاطع فاشیسم دینی حاکم بر ایران به‌خاطر سرکوب وحشیانه اعتراضات مردمی به‌ویژه در لردگان فرامی‌خواند.

رابرت وود: رژیم ایران اصلی‌ترین تروریسم واصلی‌ترین گروگانگیر در جهان است

مسئول منع تکثیر اتمی در وزارت‌خارجه آمریکا:‌ رژیم ایران برای سالیان تروریسم را تأمین مالی کرده است و اصلی‌ترین حامی تروریسم واصلی‌ترین گروگانگیر در جهان است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0283a15-01fa-425f-9bc3-ac126c05c572"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات