728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار شامگاهی ۲۲شهریور۹۸

رودی جولیانی: کمک به رژیم ایران، کمک به حمایت از تروریسم است

رودی جولیانی: ‌رژیم ایران به‌عنوان بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان شناخته شده است. کمک به رژیم ایران، کمک به حمایت از تروریسم است.

 

وزیر خزانه‌داری آمریکا: فشار حداکثری بر رژیم ایران ادامه دارد

استیون منوچین، در مصاحبه با نیویورک تایمز: مایک پمپئو و من در حال اجرای راهبرد رئیس‌جمهور مبنی بر فشار حداکثری هستیم. ما فکری می‌کنیم که این راهبرد کارآیی دارد.

 

کانادا، اختصاص پول اموال رژیم ایران به قربانیان تروریسم

کانادا ۲۸میلیون دلار اموال رژیم ایران در این کشور را فروخت و پول آن را به قربانیان گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم ایران داد.

 

تحریم‌های آمریکا علیه هم‌پیمانان حزب‌الله

دیوید شانکر  معاون وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد واشنگتن دو هفته پس از تحریم بانک جمال تراست » لبنان درصدد است تا تحریم‌هایی را علیه هم‌پیمانان حزب‌الله در لبنان اعمال کند.

 

اعتراض سیل‌زدگان معمولان لرستان

بخشدار معمولان لرستان با اعتراف به بی‌عملی حکومت آخوندی در رسیدگی به مصائب سیل‌زدگان گفت:‌ این امر اعتراضات شدید مردم در این حوزه را برانگیخته است.

 

مرگ ۴کارگر بر اثر نبود ایمنی کار

طی دو روز گذشته، بر اثر نبود ایمنی محیط و شرایط کار، ۴کارگر در حوادثی جداگانه در شهرهای چالوس، شازند، مراغه و مهاباد جان خود را از دست دادند.

 

اینستاگرام صفحه پاسدار رضایی را مسدود کرد!

اینستاگرام صفحه پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی را مسدود کرد!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e91e4fc-7949-42b5-aaf7-6a966f8a4b23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات