728 x 90

فضاحت شعبده انتخاباتی و هراس از کسادی

مهدی نصیری: ۷۰پاسدار سپاه در مجلس قبلی وارد کردند، لابد این دفعه می‌خواهند ۱۴۰سردار وارد کنند این انتخابات است؟

مهدی نصیری
مهدی نصیری

فضاحت شعبده انتخاباتی و هراس از کسادی

مهدی نصیری مهره ریزشی و سردبیر سابق کیهان ولایت:

اصل ولایت مطلقه فقیه یعنی حاکم و ولی‌فقیه قدرتی دارد مطلقه

هیچ چیز او را قید نمی‌تواند بزند نه مجلس شورای اسلامی نه مجلس خبرگان

نه شورای نگهبان نه مجمع تشخیص مصلحت

 

‌مهدی نصیری سردبیر سابق کیهان خامنه‌ای- ۲۱دی ۱۴۰۲

رهبری گفتند که انتخابات باشد تا منجر به دیکتاتوری نشود مگر الآن دموکراسی هستیم مگر نظام جمهوری اسلامی دموکراتیک است مفهوم دیکتاتوری چیست؟ این‌که همه قدرتها و اختیارات در یک فرد، یک فرد حتی نهاد نیست در یک فرد جمع است یکسری از سرداران سپاه نمی‌دانم ۷۰ سردار چقدر در مجلس قبلی وارد کردند لابد این دفعه می‌خواهند ۱۴۰ سردار وارد کنند این انتخابات است؟ این دموکراسی است؟

ببینید اصل ولایت مطلقه فقیه یعنی حاکم و ولی‌فقیه قدرتی دارد مطلقه هیچ چیز او را قید نمی‌تواند بزند هیچ چیزی نه مجلس شورای اسلامی نه مجلس خبرگان نه شورای نگهبان نه مجمع تشخیص مصلحت مجلس خبرگان یک اشاره‌یی در قانون اساسی برای نظارت این مجلس جرأت دارد نظارت کند کدام نظارت را کرده مجلس سالی دوبار یک هزینه هنگفتی می‌کنند می‌آیند اینجا تجدید بیعت می‌کنند با رهبری.

(سایت دیدارنیوز رژیم ۲۱دی)

 

علم‌الهدی پدرزن رئیسی جلاد و نماینده خامنه‌ای در مشهد:

رهبر فرمودند تکلیف شرعی شرکت در انتخابات است دشمنان سعی می‌کنند مردم را ناامید بکنند

 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدر زن رئیسی جلاد- تلویزیون رژیم ۲۲ دی ۱۴۰۲

مقام معظم رهبری فرمودند تکلیف شرعی شرکت در انتخابات است و بقیه مراجع عنقریب این تکلیف را اعلام خواهند کرد شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است معنایش چی است معنایش این است که اگر کسی در انتخابات شرکت نکرد واجب را ترک کرده تکلیف شرعی را ترک کرده... اگر امروز عظمت و کیان اسلام به این مسأله ارتباط دارد یکایک شما مرد و زن نمازگذار، نماز جمعه خوان است معتقد به خدا و معتقد به امام و معتقد به نظام ولایی یکایک شما وظیفه دارید به‌عنوان یک بلندگو به‌عنوان یک عامل محرک این مشارکت را عمومی بکنید.

اینها سعی می‌کنند با فضای مجازی تلقینات شیطانی در این فضای مجازی مردم را ناامید بکنند اونهایی هم که به هر انگیزه‌ای بازنشر کننده این مزخرفات و خرافات دشمن در فضای مجازی هستند بدانند اینها جز سپاه آمریکا هستند.

(تلویزیون شبکه خراسان رژیم ۲۲دی)

 

آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز

متاسفانه عده‌ای درداخل به تضعیف صندوق‌های رای دست زده‌اند

 از الان تبلیغات مسموم می‌کنند و عملا مشارکت ستیز شده‌اند

 

آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز-تلویزیون رژیم -۲۲ دی ۱۴۰۲

متأسفانه عده‌یی در داخل به تضعیف صندوق‌های رأی دست‌زده‌اند از الآن تبلیغات مسموم می‌کنند و عملاً مشارکت ستیز شده‌اند این افراد راهبرد دشمن را دنبال می‌کنند... ویترین حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است حضور و مشارکت در انتخابات جز معروفات نظام اسلامی است و همه باید دیگران را به این معروف بزرگ تشویق و ترغیب کنند امر به معروف یعنی امر به انتخابات ومشارکت گسترده

 (تلویزیون شبکه سهند تبریز رژیم ۲۲دی)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c216734-b220-4839-8640-e2ffaddca3f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات