728 x 90

جاست د نیوز:

منندز در پیام خود به گردهمایی مجاهدین: دولت بایدن وقت خود را برای دستیابی به توافق با رژیم ایران از دست می‌دهد

باب منندز رئیس دمکرات سنا
باب منندز رئیس دمکرات سنا

باب منندز رئیس دمکرات کمیته روابط خارجی سنا، پیگیری بایدن برای توافق با ایران را تحت عنوان «تخیلی» رد کرد.

جاست د نیوز روز ۱۱مرداد نوشت: در یک سخنرانی خصوصی اخیر در جمع مخالفان ایرانی، رئیس دمکرات کمیته روابط خارجی سنا، تلاش رئیس‌جمهور جو بایدن برای دستیابی به توافق هسته‌یی جدید با تهران را به‌عنوان یک فانتزی رد کرد که فعالیت‌های بدخیم گسترده این کشور را نادیده می‌گیرد.
منندز در ابتدا همراه با مقامات بلندپایه هر دو حزب برای سخنرانی در ۲۳ژوئیه برای مجاهدین خلق در مجتمع جدید اشرف۳ در آلبانی دعوت شد. اما رویداد سالانه ایران آزاد ۲۴ساعت قبل به‌دلیل یک تهدید تروریستی نامشخص به‌طور ناگهانی لغو شد.

چند سال پیش، نیز یک حمله تروریستی رژیم ایران در آخرین لحظه در یکی از جلسات این گروه در پاریس خنثی شد و اخیراً مردی در بلژیک به‌دلیل این توطئه محکوم شد... .

منندز در پیام ضبط‌شده‌اش به مجاهدین خلق که توسط جاست د نیوز (Just the News) به دست آمده است، تصریح کرد که معتقد است دولت بایدن وقت خود را برای دستیابی به توافق با رژیم ایران که درگیر فعالیت‌های خصمانه گسترده در سراسر جهان است، از جمله برخی در همکاری با روسیه، تلف می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bb006ff-f0b6-4535-ab3e-96119b0084cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات