728 x 90

مناظره‌های مسخره و واکنش سرکردگان رژیم

نمایش مناظره انتخابات ریاست جمهوری
نمایش مناظره انتخابات ریاست جمهوری

مناظره‌های نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران با واکنش سرکردگان خود رژیم نیز مواجه شد.

سردژخیم اژه‌ای گفت: در انتخابات نقد جای خودش را به تخریب داده. نصیحت جای خود را به حرفهای خلاف واقع و بعضاً تندخویی داده است.

پاسدار وحیدی وزیر کشور رژیم در مورد حرفهای پزشکیان راجع به دخالت ارگانهای دولتی در نمایش انتخابات، گفت: کسانی که القای دخالت دولت در انتخابات را کردند باید بدانند که دولت رئیسی دولت قانون است و چنین اتفاقی حتماً نخواهد افتاد.

روزنامه حکومتی جمهوری در اعتراف به تحریم قاطع مردمی نوشت: اقبال نشان ندادن واجدان شرایط رأی به‌رغم به میدان آمدن جناحها، بی‌قراری رسانه‌های ملی و اصرار و ابرام بسیاری از فعالان و خواهش و تمنا از مردم برای رأی دادن، قویترین نشانه واکنش منفی مردم به انکار کردن واقعیتها توسط اصحاب قدرت بود.

سرکرده نیروی پدافند هوایی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای درباره کسادی سیرک انتخاباتی گفت: امروز دشمنان تمام‌قد ایستاده‌اند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و برخی را برای حضور دچار تردید کنند.

روزنامه سپاه پاسداران نیز نوشت: بخشی از کسانی که در مرحله اول به نامزدی غیر از این دو نفر رأی داده یا رأی سفید داده‌اند ممکن است برای شرکت در مرحله دوم انگیزه کافی نداشته باشند.

روزنامه حکومتی شرق درباره باند غالب رژیم نوشت: شکاف میان آنها بیشتر شده و ریزش پایگاه رأی آنها در مدت سه سال، از شکست کامل پروژه خالص‌سازان خبر می‌دهد.

باند جامعه مدرسین حوزه قم با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد که نظر اکثریت اعضای آن حمایت از پاسدار جلیلی است.

از سوی دیگر، آخوند روحانی طی پیام ویدئویی گفت: رأی ندهیم به آنهایی که سلطان قطعنامه‌ها بودند، . هفت قطعنامه را در طول هشت سال به ارمغان آوردند. ما را بردند تا مرز جنگ.

وی افزود: ۱+۵ تصمیم گرفته بود علیه ایران وارد جنگ شود. این را رئیس‌جمهور فرانسه وقتی من سال ۹۴ به فرانسه رفتم به صراحت روبه‌روی خبرنگاران گفت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfd829b7-84cc-4d55-8500-a22e7526b95f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات