728 x 90

ممنوعیت برگرداندن اسدالله اسدی به حکم دادگاه بروکسل دو ماه دیگر تمدید شد + توئیت خانم مریم رجوی

دادگاه استیناف آنتورپ
دادگاه استیناف آنتورپ

توئیت خانم مریم رجوی

 

 

  • ممنوعیت برگرداندن دیپلمات تروریست بمبگذار به رژیم آخوندها به حکم دادگاه بروکسل برای ۲ماه دیگر برای باز بینی محتوایی، دستاورد کارزار جهانی مقاومت ایران و یاران شورشگر و هموطنان پشتیبان
  • صبح امروز، پنجشنبه ۶مرداد، دادگاه بروکسل برای رسیدگی به درخواست مقاومت ایران برای ممانعت از استرداد و آزاد کردن اسدالله اسدی دیپلمات تروریست بمب‌گذار تشکیل جلسه داد. در این جلسه وکلای خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران و شاکیان بین‌المللی و هم‌چنین وکلای نخست‌وزیر، وزیر دادگستری و وزیر خارجه بلژیک شرکت داشتند.

دادگاه به طرفین فرصت داد لوایح خود را تا تاریخ ۲۴شهریور مبادله کنند و روز ۲۸شهریور را برای استماع شفاهی طرفین مشخص کرد. به این ترتیب دادگاه ممنوعیت برگرداندن دیپلمات تروریست بمب‌گذار را به رژیم آخوندی تا تاریخ ۲۸شهریور و رسیدگی محتوایی به درخواست شاکیان، تمدید کرد.

  • خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، نخست‌وزیر پیشین الجزایر سیداحمد غزالی، جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا، خانم بتانکور، خانم لیندا چاوز، سناتور توریسلی، طاهر بومدرا، دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت، محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه، فرزین هاشمی نماینده شورا در دادگاههای بین‌المللی و جواد دبیران معاون نمایندگی شورا در آلمان، بلافاصله پس از تصویب لایحه مشوق تروریسم و گروگانگیری در پارلمان بلژیک در نیمه‌شب چهارشنبه ۲۹تیر، درخواست فوری خود را برای ممانعت از استرداد اسدی به جریان انداختند. متعاقباً دادگاه استیناف به باز بینی پرونده حکم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/962acd08-a014-4fd2-82c8-0ebc919fc46a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات