728 x 90

عکاظ عربستان سعودی: مقاومت ایران:‌ رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و آلترناتیو آماده است

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

عکاظ عربستان سعودی ۱۱خرداد۹۷:

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد رژیم آخوندی سرنگون خواهد شد و آلترناتیو آماده است و آینده متعلق به مردم ایران می‌باشد. وی طی گفتگویی با تلویزیون فارسی زبان مقاومت ایران (سیمای آزادی) گفت:‌ ایران کنونی با یک شرایط انقلابی، خیزش و قیام مواجه است. وی تأکید کرد قیام مردم ایران که از کارگران و کشاورزان و رانندگان آغاز شد در گوشه و کنار میهن ادامه پیدا می‌کند.

 

محدثین گفت: ایران به شرایط قبل از قیام دسامبر گذشته برنمی‌گردد و همان‌طور که پرزیدنت اپوزیسیون خانم مریم رجوی گفته‌اند، این قیام با وجود اقدام‌های سرکوبگرانه و فشارهایی که رژیم می‌آورد و با وجود همه توطئه‌ها نه متوقف شده و نه خواهد شد.

 

سیاست مماشات اوباما ضربه اساسی خورده است

وی خاطرنشان کرد: سیاست مماشات با فاشیسم دینی حاکم بر ایران بعد از رفتن دولت اوباما از کاخ سفید و به‌دست گرفتن زمام امور توسط دونالد ترامپ یک ضربه اساسی خورده است. محدثین گفت: دولت جدید آمریکا به درجاتی به این حقیقت پی برده است که حتی منافع و امنیت مردم آمریکا با این رژیم در تعارض است و سیاست مبتنی بر مماشات و سازش با این جناح یا جناح دیگر رژیم سودی نخواهد داشت.

 

او تأکید کرد که قیام سراسری در ایران با وجود افت و خیزها و شرایط سرکوب و فشارهایی که رژیم اعمال می‌کند، به طرق مختلف ادامه پیدا کرده است. کانونهای شورشی، شوراهای مقاومت، سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش با تمام قوا دست‌اندر کار به‌راه انداختن یک قیام بزرگتری هستند که برای همیشه به این وضعیت و دیکتاتوری سیاه که چهار دهه است مردم ایران و تمامی منطقه را به خاک و خون کشیده است، پایان بدهند.

 

گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت خاطرنشان نمود:‌ گردهمایی سالانه مقاومت که در پایان ژوئیه جاری برگزار می‌شود می‌خواهد این پیام را به جهان بدهد که این رژیم سرنگون خواهد شد، و آلترناتیو دارد و آینده از آن مردم ایران است.

 

محدثین تأکید کرد: این رژیم آینده‌یی ندارد و در آستانه سرنگونی است. وی تأکید کرد: ایرانیانی که امسال (در گردهمایی سالانه مقاومت) شرکت می‌کنند، نمایندگان واقعی مردم ایران‌اند و تمایل مردم ایران را بازگو می‌کنند. او جامعه جهانی را مخاطب قرار داد و گفت:‌ آینده ایران از آن این مقاومت و از آن مردمی است که این روزها در خیابانها هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31b71215-6dda-4a27-ba2b-9f11c3f0c279"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات