728 x 90

معرکه‌گیری آخوند احمد خاتمی در قم برای ممانعت از اعتراض به جنگ‌افروزی رژیم

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی

خامنه‌ای برای ممانعت از هر گونه اعتراضی علیه جنگ‌افروزیهای رژیم و به‌منظور ترساندن حوزه‌ها و کشاندن هر چه بیشتر آخوندهای ساکت به جوال دجالبازیهای رژیم، آخوند احمد خاتمی خرچنگ ولایت را مأمور معرکه‌گیری در قم کرد و با راه‌اندازی تظاهرات و تجمعاتی در قلم با شعار «حوزه علمیه جای منافقین نیست»، به تهدید آنها پرداخت:

 

تظاهرات آخوندهای خامنه‌ای‌چی در قم ۱۸ مهر ۱۴۰۲:

«حوزه علمیه قم جای منافقین نیست»

ما از مراجع معظم از شورای عالی انقلاب شورای عالی حوزه علمیه جامعه محترم مدرسین انتظار داریم تا کسانی که توئیت می‌زنند که ممکن است هر لحظه جان من را بگیرند کنایه و نیش می‌زند به نظام برخورد جدی کنند تا نتوانند این مارهای خوش خط و خال بیش از این حوزه سکولاری در مقابل حوزه انقلابی ترویج کنند. حوزه علمیه قم جای منافقین نیست.

 

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در یکی از تجمعات رژیم در قم گفت: حوزه انقلابی خط مقام معظم را دنبال می‌کند. این تجمع یک رزمایش حوزه انقلابی است و ادامه خواهد یافت.

خرچنگ نظام در میان عربده‌های «مرگ بر منافقین»، خطاب به خمینی ملعون و زهر خورده گفت: اماما برخیز و ببین پیامت چگونه به جهان صادر شده!

 

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع ۱۸ مهر ۱۴۰۲:

اما تجمع درس نیست تجمع موعظه هم نیست تجمع اعلام موضع است... . این تجمع این پیام را دارد که حوزه علمیه تا آزادی کامل قدس شریف و تشکیل دولت مردمی فلسطین در کنار فلسطینیان ایستاده است.

اینها همه نشانه آن است که ان‌شاءالله قبل از بیست و پنج سال دیگر رژیم صهیونیستی نخواهد بود (تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)

این خیزش و حرکت جانانه مقدس مقاومت فلسطین یک جلوه از پیام انقلاب و نظام اسلامی هست همان که امام فرمود انقلاب‌مان را به جهان صادر می‌کنیم. اماما برخیز و ببین پیام انقلابت چگونه به جهان صادر شده. چگونه فلسطینیان مظلوم وارد صحنه شدند و می‌رود که طومار این جنایتکاران را براندازند. این در حقیقت بخشی از پیام انقلاب اسلامی است.

(تلویزیون حکومتی قم-نور ۱۸مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7f5a8d8-42c0-4fb7-9ee9-cb95e443e7e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات