728 x 90

معاون پارلمانی رئیسی جلاد: دائم یک عده‌یی می‌ریزند توی خیابان، اینها آموزش دیدند مسلح هستند، تیراندازی می‌کنند

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی جلاد
محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی جلاد

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی چهارشنبه ۱۸آبان، با ابراز ترس و وحشت به نفرت و خشم عمومی از تمامیت نظام و گسترش و رادیکالیسم قیامها که اقصی نقاط کشور و حتی شهرهای کوچک هم را دربر گرفته است اعتراف کرد.
وی که شورش و قیام سراسری مردم را «‌اغتشاشات» علیه نظام می‌نامید گفت: می‌خواهند برای ما حاشیه‌سازی کنند من رفتم در یک شهر کوچکی مثل شیروان، حالا دوستان خراسان شمالی هستند اونجا در ظرف دو ساعت و نیم یک عده‌یی که بعضی‌هایشان از بیرون آمدند کل مراکز دولتی، بانکها، به دفتر امام جمعه، خرد و خمیر کردند. رفتند حوزه علمیه خواهران برادران را از بین بردند نزدیک صد میلیارد تومان خسارت وارد کردند...
بعضی‌ها خبر ندارند، بعضی‌ها هم با حسن‌نیت با صدق نیت آمدند وارد شدند به‌عنوان طرفداری از مظلوم، اما ببینید پشت صحنه چی هست. گفتند ما برائت می‌جوییم از منافقین... اونها دارند الآن موج‌سواری می‌کنند اونها دارند بهره‌برداری می‌کنند.
و با عجز و ناله به کانون‌های شورشی و شورشگران قیام که نفس دستگاه سرکوب نظام را بند آورده‌اند اعتراف کرد و افزود: دائم دارند یک عده‌یی می‌ریزند توی خیابان راهبندان می‌کنند. این کارها انجام می‌دهند. یک عده رفتند آموزش جنگ شهری دیدند. نافرمانی مدنی دیدند. بله شما نیروهای مخلص هستید آدمهای متدینی هستید متعهدی هستید اما پشت صحنه را که نمی‌دانید لابه‌لای یک عده جوان در یک شهر کوچکی که صد نفر جوان هست چند نفر می‌آیند اینها آموزش دیدند مسلح هستند خرابکاری خودشان را انجام می‌دهند. می‌آیند تیراندازی می‌کنند. برخی از کشته‌هایی که الآن هست خود اینها اصلاً کشتند. این جنایتها پلیس ما شما ببینید مظلومانه داره شهید میشه، زخمی میشه، همان اوایل اعلام کردند بیش از دوهزار پلیس در همین تهران زخمی شده، خب اینها واقعاً اعتراض است؟ اعتراض که باید منطق داشته باشه...(سایت حکومتی دانشجو ۱۸آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/deda7f56-71ce-4703-a2a1-ff17fa14dce8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات