728 x 90

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: طرح ۳۰۰میلیون دلاری معاملات غیرقانونی رژیم ایران توسط ۱۰دلال رژیم

والی آدیمو معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا
والی آدیمو معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا

والی آدیمو معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه ۱۵آذر طی سخنانی در موسسه بروکینگز در مورد مبارزه با فساد به طرح ۳۰۰میلیون دلاری معاملات غیرقانونی به‌نمایندگی از رژیم ایران توسط دلالهای این رژیم اشاره کرده و گفت: در ماه مارس، وزارت دادگستری اتهاماتی را علیه ۱۰(دلال وابسته به رژیم ایران) به‌دلیل طرحی که بیش از ۳۰۰میلیون دلار در معاملات غیرقانونی به‌نمایندگی از دولت ایران، از جمله خرید دو نفتکش، را در بر می‌گرفت، افشا کرد. این طرح به مدت نزدیک به ۲۰سال اجرا می‌شد، زیرا شرکت‌کنندگان آن از شرکتهای مستقر در ایالات متحده برای پنهان کردن ماهیت فعالیت‌های خود استفاده کردند. این طرح نه تنها یک ججرمنایت بود، بلکه برای یک دولت حامی تروریسم منابعی برای تأمین مالی فعالیت‌هایی که امنیت ملی ما را در معرض خطر قرار می‌دهند، فراهم می‌کرد... .

وی در رابطه با شرکتهای پوششی و سود فعالیت‌های غیرقانونی گفت: شرکتهای پوششی یکی از همین نقاط کور هستند. قانون فعلی ایالات متحده به کسانی که به‌دنبال مخفی کردن فعالیت‌های مالی خود هستند اجازه می‌دهد تا بدون فاش کردن هویت شرکت تشکیل دهند - بدون افشای این‌که در نهایت چه کسی مالک آنهاست و از آنها سود می‌برد... .(سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۵آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42b9bd26-ce3b-47c1-8df4-a9b146e5266e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات