728 x 90

قیام ایران – شماره ۳۹

معاون سیاسی سپاه: ابعاد خیزش اخیر از فتنه ۸۸و ۹۶ گسترده‌تر بود، اصفهان ۱۱۰نقطه درگیری بود

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

امام جمعه تهران طراحی: بسیار خطرناک در کار است، آنها محارب هستند و قضاییه باید سریع عمل کند

آخوند جنایتکار علی اکبری، در نمایش جمعه تهران، با ابراز وحشت از ابعاد گسترده قیام مردم ایران گفت: «این ماجرایی است که یک طراحی بسیار خطرناک پشت سر آن هست. هزینه‌های زیاد کردند آموزش‌های دقیق دادند پشتیبانیهای اطلاعاتی کردند... حاصل دو سال به‌قول خودشان کار وسیع تشکیلاتی و شناسایی و آموزش و تجهیز و تسلیح... یک توطئه بسیار خطرناک و طراحی شده». وی خواستار اعدام قیام آفرینان شد و گفت: «... حکم محارب، حکم بغی که برای این‌گونه افراد در نظر گرفته شده در قله مجازاتهای اسلامی هست...دستگاه قضایی اینها را بگیرد و به‌ویژه با سرعت هم اقدام بشود».

 

از سوی دیگر، پاسدار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران، گفت: «این وقایع با این گستردگی و ابعاد در طول عمر چهل ساله انقلاب اسلامی در نوع خود بی‌نظیر بود. اتفاقی که در روزهای پایانی آبان‌ماه رخ داد، مسأله‌ای گسترده و جدید بود که‌ گر چه نمونه‌هایی از آن مانند حمله به حوزه بسیج و آتش زدن آن و آتش زدن بانکها و مراکز دولتی در اغتشاشات سال ۸۸و ۹۶ دیدیم اما به‌لحاظ گستردگی در ابعادی بسیار کوچک‌تر از حوادث اخیر قرار دارد... حوادث در روزهای شنبه و یکشنبه به‌صورت گسترده و در ۲۹استان و در صدها شهر ادامه یافت. یکی از این استانها، استان اصفهان بود که در ۱۱۰نقطه از استان اعتراضات و درگیریها رخ داد و از حیث تجمعات بعد از استانهای فارس و تهران رتبه سوم را در کشور در اختیار دارد».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۹آذر ۱۳۹۸(۳۰نوامبر ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7eadb792-d651-44b6-aebc-e5d6816a5703"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات