728 x 90

معاون امنیتی وزرات کشور رژیم: حضرت آقا از ماه‌ها قبل در مورد انتخابات هشدار می‌دهند

میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزرات کشور رژیم
میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزرات کشور رژیم

معاون امنیتی وزرات کشور رژیم:

حضرت آقا از ماه‌ها قبل در مورد انتخابات هشدار می‌دهند

سال گذشته حتی در ذهن و دل عزیزان طرفدار نظام هم تردیدهایی ایجاد شده بود

که واقعاً آیا پایه‌های مستحکم نظام متزلزل شده؟

 

میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزرات کشور رژیم ۲۴دی:

حضرت آقا از ماه‌ها قبل نقشه و ترفند دشمنان را در مورد انتخابات به‌خوبی بر آن تسلط و آگاهی یافتند و دائماً دارند هم جامعه را هم بخش نخبگانی را هم کسانی که مدیریت افکار عمومی را در اختیار دارند، دارند توجه می‌دهند هشدار می‌دهند نقشه دشمن و تمرکز اصلی دشمن در این مقطع مسأله مشارکت است حتی بعضاً این حرف‌ها را هم زدند که انتخابات در جمهوری اسلامی بایستی زیر نظر سازمان ملل انجام بشود ببینید تا کجاها اینها رفتند اینها همان کسانی هستند که مدیریت ادراک‌شان را در بخش نخبگانی دشمن به‌دست گرفته در لباس خودی هستند اما به‌عنوان افسر و سرباز دشمن دارد عمل می‌کند.

در جنگ ترکیبی سال گذشته روی هر سه این اهداف دشمنان تمرکز جدی کردند شما یکبار مرور به آنچه که گذشت انجام بدهید می‌دیدید که حتی در ذهن و دل عزیزان طرفدار نظام هم تردیدهایی ایجاد شده بود که واقعاً آیا پایه‌های مستحکم نظام متزلزل شده؟ و این تأثیر جنگ ادراکی و شناختی که می‌تواند این‌طور تاثیرگذار باشد.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۴دی)

 

استاندار رژیم در استان مرکزی نیز با نگرانی از کسادی نمایش انتخابات رژیم گفت: سال گذشته همه جریان‌های برانداز در اقدامی بی‌سابقه با هم متحد شده بودند تا نظام را از هم بپاشند. دشمن در ایام منتهی به انتخابات تلاش‌های خود را برای نفوذ به جامعه خصوصاً قشر جوان چند برابر کرده و با تمام دارایی خود به‌دنبال ضربه به مشارکت مردم است.

(خبرگزاری فارس رژیم ۲۴دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86283454-deab-4a9f-a6f4-3a460b3f96d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات