728 x 90

معاون امنیتی انتظامی استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان: اتفاقی که در سراوان افتاد، مشخص است اینها از مجاهدین هستند

تلویزیو شبکه هامون رژیم
تلویزیو شبکه هامون رژیم
  • مرعشی معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: در اتفاقی که در سراوان افتاد عده‌یی موج‌سواری کردند و عده‌یی در کورین و قلعه بید به پاسگاه حمله کردند که مشخص است اینها از گروه‌های مردمی نبوده و از مجاهدین هستند.
  • در اتفاقی که افتاد گروهک‌های ضد انقلاب از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و از این قضیه حمایت کردند تا وضعیت استان را متشنج کنند.
  • استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان: در کورین شروع کردند با اسلحه تیراندازی کردند به سه مجموعه با قناسه زدند مأمور را شهید کردند. این‌که با آرپی‌جی می‌زند مردم است؟
  • آتش دربگیرد خشک و تر با هم می‌سوزد. آتش دربگیرد راست و چپ با هم می‌سوزند. آتش دربگیرد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب با هم می‌سوزند.

تلویزیون شبکه هامون رژیم – ۸اسفند۹۹ - موهبتی استاندار رژیم در سیستان و بلوچستان درباره خیزش مردم و جوانان در شهرهای سیستان و بلوچستان گفت: خب اینترنت هم بستری برای آموزش است هم برای کسب و کار هست البته تیغ تیز دست زنگی مست باشد اتفاق دیروز رقم می‌خورد یک تهدید دشمن هماهنگ کردند و حادثه‌یی را ایجاد کردند، تیراندازی کردند، پاسگاه را زدن شهید کردند با اسلحه و فیلمش وجود دارد.

آتش دربگیرد آتش دربگیرد خشک و تر با هم می‌سوزد آتش دربگیرد راست و چپ با هم می سوزند آتش دربگیرد اصول‌گرا و اصلاح‌طلب با هم می سوزند.

دیروز در کورین خوب اتفاق افتاد جوانها بچه‌ها را اول فرستادن جلو بعد هم که چیز شد شروع کردند با اسلحه تیراندازی کردن به سه مجموعه چیز حمله کردند با قناسه زدن مأمور را شهید کردن این‌که با قناسه می‌زند مردم هست؟ این‌که با آرپی‌جی می‌زند مردم هست؟ از کدام مردم هست دشمن نفوذ کرده آدم گیری می‌کند یارگیری می‌کند ما باید مردم‌مان و جوانانمان و آدم‌ها را حفظ بکنیم نگذاریم در زمین دشمن بروند و آدم دشمن بشوند.

این آدم‌ها اینجور نیست که فقط بگویم مال این قوم بلوچ هستند اهل‌سنت هستند شهید مطهری را شهید بهشتی و رجایی و باهنر را چه کسی کشته شیعه بودن در تهران بودند باسواد بودند این جوری نیست که فکر کنید بدیها مال یک قوم است خوبیه مال یک قوم هست.

معلوم است که جامعه به کجا می‌رود به قهقرا می‌رود این را انتظار داریم که شما این موج را از این سالن جوری ببرید بیرون که دشمن را ناامید کند و دلدادگان به این کشور و این مردم و این عزتمندی خودمان را دشمن باید ناامید بشود دلداده باید امیدوار بشود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59990782-84d4-4593-aaa9-9856480d7f12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات