728 x 90

مصاحبه پزشکیان با سایت خامنه‌ای، تکرار سرسپاری به خلیفه ارتجاع و توصیف وقیحانه از دژخیم قاسم سلیمانی

پزشکیان
پزشکیان

مصاحبه رئیس‌جمهور جدید ارتجاع با سایت خامنه‌ای

تکرار سرسپاری به خلیفه ارتجاع و توصیف وقیحانه از دژخیم قاسم سلیمانی

به‌عنوان «افتخار و آزادگی و غیرت ایرانی»

 

پزشکیان رئیس‌جمهور جدید ارتجاع در گفتگو با سایت خامنه‌ای ضمن تکرار سرسپاریش به خامنه‌ای تأکید کرد سیاست‌های کلی ولی‌فقیه ارتجاع چراغ راهنمای مسیر است.

وی در این مصاحبه در مورد کابینه پیشنهادیش گفت:

یک فهرستهایی ارائه شد و نهایتاً اینها دارد پالایش می‌شود تا به یک جمع‌بندی چهارپنج‌نفره برای هر جایگاه برسد. در آخر، طبیعتاً خدمت مقام معظّم رهبری خواهیم رفت و با هماهنگی و مشورت با ایشان به یک جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید که این‌ها را بتوانیم معرّفی کنیم.

آن جمع‌بندی‌هایی که گفتم، اگر انجام بشود، هر چه سریع‌تر تلاش خواهیم کرد خدمت رهبر انقلاب برویم و مشورت و هماهنگی نهایی را هم آنجا انجام بدهیم تا نهایتاً فهرستی را که از جمع‌بندی افراد معرّفی‌شده توسّط جریانهای مختلف به دست آمده، ان‌شاءالله با تفاهم و رضایت کامل بتوانیم معرّفی کنیم.

پزشکیان درباره برنامه‌هایش بعد از به‌دست گرفتن اداره قوه مجریه رژیم بر پیشبرد سیاست‌های خلیفه ارتجاع تأکید کرد و گفت: ما سیاست‌های کلّی مقام معظّم رهبری را داریم؛ حتّی در این مناظرات و انتخابات هم می‌گفتم این سیاست‌ها چراغ راهنمای مسیر است و هدف ما را مشخّص می‌کند. بعد از این، برنامه‌یی است که کارشناسان و عُقلا و مدیران و مسئولان ما در جهت آن سیاست‌ها باید بنویسند. طبیعتاً اگر ما این را بپذیریم و قانونی بنویسیم که در جهت سیاست‌های نظام باشد و خودمان را مسئول اجرای آن بدانیم و بعد بخواهیم در جهت آن حرکت بکنیم، اختلاف و دعوا بی‌معنی است؛

تا زمانی که به یک تصمیم و یک هدف‌گیری نهایی نرسیده باشیم، می‌توانیم سلایق خودمان و افکار خودمان و جهت‌گیریهای خودمان را داشته باشیم؛ امّا وقتی تبدیل به سیاست و قانون شد، اختلاف کردن و زیر میز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج و مرج ایجاد نمی‌کند.

رئیس‌جمهور جدید رژیم در پاسخ به سؤالی در مورد حل معضلات معیشتی گفت:

من نسخه‌ٔ فوری برای یک چنین چیزی ندارم. حالا باید بنشینیم با کارشناس‌ها صحبت کنیم. آنچه فوری و ضروری است، اوّل رفع اختلافات، دست به دست هم دادن و با هم پیش رفتن است. در هر حرکتی که داریم، اگر آدم‌های قدرتمندی مقابل هم قرار بگیرند، یعنی هیچ حرکتی نمی‌کنیم. اگر شما بخواهید حرکت کنید و من جلوی شما را بگیرم، من بخواهم حرکت کنم و شما جلوی من را بگیرید، هر چقدر این اختلافات بیشتر باشد، نابسامانی و هرج و مرج خیلی بیشتر خواهد بود.

رئیس‌جمهور جدید ارتجاع در پایان این مصاحبه دژخیم قاسم سلیمانی جلاد مردم ایران و خلقهای منطقه را در منتهای وقاحت «افتخار و آزادگی و غیرت ایرانی» توصیف کرد (سایت خامنه‌ای ۵مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a9c9102-042e-4e0c-9bc4-7a40ed2f39d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات