728 x 90

مصاحبه محمد محدثین با الحیات لندن: مقاومت ایران توان سرنگونی آخوندها را دارد

الحیات - مصاحبه با محمد محدثین
الحیات - مصاحبه با محمد محدثین

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران طی مصاحبه‌یی با روزنامه الحیات لندن نسبت به سلطه‌جویی و دخالتهای تروریستی رژیم ایران هشدار داد:

 

الحیات لندن ۱۰تیر ۹۷

محمد محدثین چند روز قبل از گردهمایی مقاومت ایران در مصاحبه با الحیات گفت: در اواسط دهه ۸۰سپاه پاسداران طرحی از نیات شومش را برای تسلط بر عراق و از آنجا به سایر منطقه منتشر کرد. از ابتدا واضح بود که هدف استراتژیک تر سعودی بود. خمینی در وصیت نامه‌اش به صراحت گفت اگر از عراق بگذریم از نجد و حجاز نمیگذریم.

وی افزود: متأسفانه با اشغال کویت توسط عراق و متعاقباً اشغال عراق توسط آمریکا و بازکردن درهای عراق به سوی رژیم آن رویای شومی که رژیم در سر می‌پروراند به تحقق پیوست و از آنجا سوریه و یمن و لبنان را به خاک و خون کشید.

 

شورای ملی مقاومت توان سرنگون کردن آخوندها را دارد

محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت بخشی از توانمندیهای مقاومت ایران برای براندازی رژیم کنونی تهران و جایگزین کردن آن با آلترناتیو دموکراتیک را مورد تأکید قرار داد و افزود: سازمان مجاهدین خلق ایران با ۵۳سال سابقه در مقابل دو دیکتاتوری شاه و آخوندها در کانون ائتلاف شورای ملی مقاومت، از ویژگیهای منحصربه‌فردی برخوردار است که آن را برای سرنگونی رژیم حاکم، ذیصلاح و به‌عنوان تنها آلترناتیو این رژیم شایسته می‌کند.

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت: این رژیم در چهار دهه حاکمیت خود بزرگترین خسارت را به ایران زده و مسلمانان اعم از شیعه و سنی بیشترین ضربه را از این رژیم دریافت کرده‌اند. جنایات این رژیم در تاریخ ما با حمله مغول قابل مقایسه است. وی توضیح داد: این رژیم به هیچ چیزی جز حفظ قدرت خودش که هم‌اکنون به‌شدت بخطر افتاده است نمی‌اندیشد.

 

جنایات ملاها حاکم بر ایران

محدثین گفت: در دوران حکومت ملایان ۱۲۰هزار اعدام سیاسی در ایران صورت گرفته است که ۹۰درصد آن اعضا و هواداران سازمان مجاهدین بوده‌اند در میان آنها از دختران و پسران ۱۳ساله تا زنان و مردان سالخورده ۷۰-۸۰ساله به چشم می‌خورد.

محمد محدثین خاطرنشان کرد: سیاست رژیم بسیار روشن است. می‌خواهد با دشمنی انداختن بین شیعه و سنی، با ایجاد نفرت بین ایرانی و عرب یا فارس و غیرفارس، با جنگ بین کرد و عرب بر منطقه مسلط شود. برای فهم این موضوع کافی است به این حقیقت نگاه کنیم که تا چه اندازه رژیم ایران و مالکی و اسد دست نشاندگانش در سوریه و عراق در ایجاد و تقویت داعش و القاعده نقش داشته‌اند. اگر رژیم ایران و سیاستهایش نبود آنها هیچگاه این اندازه قدرت نمی‌گرفتند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a359d35f-ae5a-4d4c-b371-62b8942d5b97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات