728 x 90

مشاور پاسدار قالیباف: برای خانواده قالیباف «بپا» گذاشته‌اند

سیسمونی پاسدار قالیباف
سیسمونی پاسدار قالیباف

مشاور پاسدار قالیباف در مورد خریدهای اشرافی خانواده رئیس مجلس ارتجاع به صحنه آمده و از جنگ باندیهای مافیایی نظام خبر داد و گفت: این یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس است. برای خانواده قالیباف «بپا» گذاشته‌اند. آیا پای یک نهاد در میان است؟

 

این مشاور پاسدار قالیباف در پی برملا شدن فضیحت خرید سیسمونی لاکچری خانواده قالیباف از استانبول اذعان کرد «دو روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ قالیباف به‌نمایندگی از پدر آنرا خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است».

هم‌چنین وی در جنگ باندیهای مافیایی نظام  گفت «پرواز شماره۴۸۰۴معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹: ۱۵ به زمین نشسته که به‌طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول می‌کشد؛ کدام مسافری می‌توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟ غیر از زمان، همان‌طور که بقیه گفته‌اند این سؤال هم‌چنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافران را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه بگیران رسیده است؟

همین چند سؤال و سؤالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان می‌دهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتاً مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ٔ مقاصد محافل امنیتی سیاسی شده‌اند که منافعشان به خطر افتاده است» (سایت حکومتی انتخاب ۲اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6be3813-42ae-4bb0-9958-00a1b2d48fd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات