728 x 90

مشاور عالی خامنه‌ای: در فضای مجازی و جنگ ترکیبی مانند بدر و خیبر زمان جنگ شکست خوردیم

پاسدار رحیم صفوی
پاسدار رحیم صفوی

رحیم صفوی، مشاور عالی خامنه‌ای ۲۷بهمن۱۴۰۱ گفت: «در جنگ رسانه‌یی و فضای مجازی شکست خوردیم» و هشدار داد «جمعیت هدف براندازان، جوانان زیر ۴۰سال هستند».

رحیم صفوی گفت: «در جنگ رسانه‌یی، فضای مجازی و شناختی نه‌تنها عقب هستیم، بلکه می‌توان گفت در این جنگ همانند عملیات‌های بدر و خیبر دوران دفاع مقدس، شکست خوردیم».

مشاور خامنه‌ای با اشاره به «جایگاه جنگ ترکیبی» گفت که دشمن در جریان قیام «در عرض چند دقیقه اطلاعات زیادی» علیه نظام «را بین میلیاردها نفر توزیع کرد» که «به‌تهدیدی اجتماعی و ایدئولوژیک تبدیل شده است.

وی افزود: «هدف دشمن فروپاشی» نظام «از درون و تحمیل ارادهٔ سیاسی» است «بنابراین جنگ شناختی، قرینه و مکمل اصلی جنگ ترکیبی است».

روز ۱۳بهمن نیز آخوند آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی، گفت: «دشمن آماده است تا کمترین نقص در اجرای ما را دستمایه تخریب قرار دهد و اصل نظام را زیر سؤال ببرد. در فضای مجازی و در رسانه‌هایشان با سیاه‌نمایی و بزرگنمایی نقص‌ها به ترویج ناکارآمدی نظام بپردازند که این نظام اصلاً کارآمد نیست... دشمنان گمان می‌کنند می‌توانند با فتنه‌گری و ایجاد تفرقه، نظام را تسلیم کنند... باید جلوی این خط فریبکارانه و بسیار خطرناک را گرفت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf22c9dc-5d27-450d-8988-237f45345a42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات