728 x 90

مسمومیت مجدد دختران دانش آموزان در بروجرد و قم

مسمومیت مجدد دختران دانش آموزان در بروجرد و قم
مسمومیت مجدد دختران دانش آموزان در بروجرد و قم

تکرار مسمومیت دختران دانش‌‌آموز  امروز شنبه ۶ اسفند در دبیرستان احمدیه بروجرد، این‌بار ۴۴دانش‌آموز دچار مسمومیت شده‌اند. این سومین‌ باری است که در هفته گذشته چنین حادثه‌ای برای دانش‌‌آموزان این مدرسه رخ می‌دهد.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:

امروز شنبه ششم اسفند ماه، ۴دانش‌آموز از مجموع اتفاقات مدارس قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند. ‌در حال حاضر اقدامات تشخیصی و مراقبتی از سوی پزشکان و متخصصان برای این دانش‌آموزان در حال انجام است که در صورت پایداری شرایط جسمانی، در ساعات آینده از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

لازم به یادآوری است مسمومیتهای دانش‌آموزان مدارس دخترانه که از ۹آذر در قم شروع شد و ۱۲ مدرسه را در قم فراگرفت و در چهارمحال بختیاری و تهران ادامه پیدا کرد، این هفته به مدارس بروجرد و اصفهان کشیده شد. عصر سه‌شنبه ۲۰ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد مسموم و راهی اورژانس شدند. دومین حادثه صبح چهارشنبه در همان دبیرستان به اورژانس گزارش شد، اما این بار جمعیت دانش‌آموزان مسموم شده ۶۲نفر بود» (سایت حکومتی همشهری – ۴اسفند).

دو ماه و نیم پس از مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان مدارس دخترانه قم و پس از انکارهای مستمر و انتشار اخبار دروغ، محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم روز اول اسفند خطاب به دادستان قم نوشت: «اخبار واصله از یک جریان نگران‌کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد…» (رسانه‌های حکومتی اول اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c91106d-0127-4ba7-8ead-55ff9fde2f06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات