728 x 90

مسمومیت دانش آموزان در شهرهای کهگیلویه،آبادان وباغملک

مسمومیت دانش آموزان
مسمومیت دانش آموزان

امروز شنبه بیستم اسفند ماه، سیزده دانش آموز در شهرستان کهگیلویه، شانزده دانش آموز در آبادان و شماری از دانش آموزان در باغملک دچار مسمومیت شدند.
خبرگزاری صدا و سیما رژیم ، امروز شنبه بیستم اسفند ماه ۱۴۰۱، شماری از دانش آموزان در شهرستان کهگیلویه، مسموم شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام این خبر گفت: سیزده دانش آموز مقطع ابتدایی در روستای لیرتلخک کهگیلویه، در پی «استشمام بوی نامطبوع» برای درمان به بیمارستان موسوم به« خمینی» دهدشت مراجعه کردند.
محمود شهامت افزود: در هفته گذشته نیز ۲۸۰ دانش آموز در شهرستان های گچساران، دنا، کهگیلویه، بهمئی و بویراحمد به علت «استشمام بوی نامطبوع» به مراکز درمانی مراجعه کرده که بعد از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شدند.


مسمومیت دانش آموزان در باغملک
به گزارش خبرگزاری حکومتی عصر ایران، امروز شنبه بیستم اسفند ماه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت شماری از دانش آموزان خبر داد.
او گفت: تعدادی از دانش آموزان یک دبیرستان در باغملک بدحال شده اند که خوشبختانه پس از مراجعه به بیمارستان، کنترل علائم و دریافت درمان های حمایتی، در حال ترخیص از بیمارستان هستند.


مسمومیت دانش آموزان در آبادان
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا، امروز شنبه بیستم اسفند ماه، رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از بروز علائم مسمومیت در تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در این شهر خبر داد.
وی اظهار داشت: شانزده نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه دکتر معین در بیمارستان «شهید بهشتی» و «آیت الله طالقانی» تحت درمان قرار گرفتند و تعدادی از آنان مرخص شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی رژیم در آبادان : دیگر دانش آموزان نیز با توجه به حال عمومی مناسب بزودی از بیمارستان مرخص می شوند.
سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس کشور از ماه های اخیر آغاز و کماکان نیز ادامه دارد.

 

شنبه ۲۰ اسفندماه، مسمومیت دختران دانش‌آموز مدرسه صدیقه کبری در آبادان را در پی حمله شیمیایی

-مسمومیت در آبادان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مسمومیت دانش آموزان در مدارس را “عمدی” عنوان کرد و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این خصوص گفت: “این اقدامات توسط برخی از افراد با هدف تعطیلی تمامی مدارس، به خصوص مدارس دخترانه صورت گرفته است.”
محمد تقی فاضل میبدی، استاد دانشگاه و حوزه “جریان های مذهبی” را مسئول مسمومیت های سریالی دانش آموزان در مدارس عنوان کرد و دادستان کل کشور هم گفته بود که احتمالا این اتفاقات “عمدی” است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fb4f772-bb7d-42a3-8503-0b0fdc2b7416"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات