728 x 90

مسعود نیلی: ایران دارد می‌میرد، یک گروه غارت و گروه دیگر به نابودی سرعت می‌دهد

مسعود نیلی اقتصاددان حکومتی
مسعود نیلی اقتصاددان حکومتی

مسعود نیلی اقتصاد‌دان حکومتی با کنایه به باند غالب گفت: ایران دارد می‌میرد؛ یک گروه، غارت می‌کند و دسته دیگر با جهل، به نابودی سرعت می‌دهد. وی افزود: «آخر چطور ممکن است کشوری تا این اندازه ثروتمند، این‌گونه فقیر باشد؟ آیا این باور کردنی است که کشوری با رتبه دوم گاز و رتبه چهارم در نفت، نه‌تنها در تأمین انرژی جهانی جایگاهی نداشته باشد، بلکه حتی در تأمین انرژی مورد نیاز خود نیز، دچار استیصال باشد؟» (فرارو و عصر ایران ۵ اسفند)

رسانه‌های حکومتی روز شنبه پنجم اسفند با عنوان: «ایران رتبه دوم فرو نشست در جهان شد» نوشتند: نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که ایران دومین کشور دنیا از نظر نرخ و سومین کشور از نظر مساحت فرو نشست در جهان است!

 

صمصامی سرپرست سابق وزارت اقتصاد و دارایی رژیم، با اشاره به سقوط ارزش پول رایج رژیم گفت: پول ملی در ۳۰سال گذشته، «۶۰۰ هزار درصد» بی‌ارزش شده است.

وی افزود: پول ملی از زمان قاجار تا امروز این اندازه بی‌ارزش نشده بود. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بانکها دارند ۲۰درصد، ۳۰ درصد، و گاه ۳۵ درصد از مردم «ربا» می‌گیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a9eaa08-e927-4d98-a492-b8f575163b74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات