728 x 90

مریم رجوی: اعتراف رئیس اتمی آخوندها به فریبکاری در برجام؛ دروغ، تقلب و فریبکاری بخشی از طبیعت فاشیسم دینی است

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

به‌دنبال اعتراف رئیس آژانس اتمی رژیم به پنهان‌کاریهای حکومت آخوندی در جریان مذاکرات اتمی، مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت گفت:

مقاومت ایران نمونه‌های تقلب و فریبکاری آخوندها در زمینه هسته‌یی و موشکی را در سایت‌های نطنز‌، اراک‌، پارچین، لویزان و فردو و سازمان سپند فاش کرد. آژانس و دولتهای قبلی آمریکا می‌دانند.

 

 


صالحی رئیس اتمی آخوندها در۲۲ژانویه۲۰۱۹ به فریبکاری در برجام اعتراف کرد دروغ و تقلب و فریبکاری بخشی از طبیعت فاشیسم دینی است.

 

 

لازم به یادآوری است صالحی رئیس آژانس اتمی رژیم آخوندی چهارشنبه ۱۰بهمن به خبرگزاری حکومتی ایرنا گفت: «ما یک سری قطعات جایگزین در اختیار داشتیم، یک سری هم خریدیم و این اقدامات خلاف مقررات نبوده‌ است. ضرورتی نداشت آن موقع اعلام کنیم که لوله‌های جایگزین در اختیار داریم.» وی دلیل این پنهان کاری و نقض توافق را دستور خامنه‌ای توصیف کرد و گفت «باید هوشیار باشیم و محاسبات مربوط به برگشت‌پذیری را هم مد نظر قرار دهیم. به عبارت دیگر نباید پل‌های پشت سر خراب شود.»

علی‌اکبر صالحی همچنین روز دوم بهمن اعتراف کرد بخشی از تجهیزات ممنوعه اتمی را پنهان کرده است. وی در مصاحبه با تلویزیون حکومتی گفت «توی لوله‌های اینجا توی آن کالانداریهایی که داشتیم، لوله‌هایی که سوختها میره توی آن، ما مشابه آن لوله‌ها را هم خریده بودیم ولی من آن زمان نمی‌توانستم اعلام بکنم فقط یک نفر در ایران می‌دانست، بالاترین مقام ارشد نظام (خامنه‌ای) کسی دیگه‌ای نمی‌دانست... حضرت آقا (خامنه‌ای) فرموده بودند که مواظب باشید اینها بدعهد و بدقول هستند. خب ما بایستی با فراست و هوشمندی کارمان را انجام می‌دادیم یعنی علاوه بر این‌که پل‌های پشت سرمان را خراب نمی‌کردیم پل هم می‌ساختیم که اگر قرار بود برگردیم سریع‌تر برگردیم. یکسری لوله بود به قطر دو سه سانت به طول سه چهار متر... ما مشابه اون لوله‌ها را هم خریده بودیم به همان تعداد، اون لوله‌ها را گفتند تویش سیمان بریزید ما اون لوله‌ها را ریختیم... اما دیگه نگفته بودیم که لوله‌های دیگه داریم چون اگر می‌گفتیم می‌گفتند آقا توی آن لوله‌ها هم بایستی (سیمان) بریزید... ما الآن می‌رویم همان لوله‌ها را (استفاده می‌کنیم) الآن ما داریم آن لوله‌ها را»(تلویزیون کانال۴رژیم ۲بهمن).

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/920d7d43-56cb-496c-98fb-9dbc790b39fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات