728 x 90

مریم رجوی: ابتلای علی یونسی به کرونا در زندان اوین، جنایت علیه بشریت است، او باید بلادرنگ آزاد شود

علی یونسی
علی یونسی

خانم مریم رجوی در رابطه با ابتلای علی یونسی به کرونا در زندان اوین به‌رغم تمام هشدارهای پیشین و موضع‌گیریهای ارگانها و مجامع مختلف بین‌المللی، عملکرد رژیم در این خصوص را مصداق بارز جنایت علیه بشریت اعلام کرد و خواهان آزادی بلادرنگ علی یونسی از زندان شد.

خانم رجوی از دبیرکل ملل متحد و کمیسیون عالی حقوق‌بشر خواهان مداخله سریع برای نجات جان علی یونسی و امیر حسین مرادی شد.

خانم رجوی: به‌نظر می‌رسد عمدی در کار است و رژیم پلید آخوندها که از بابت امیرحسین مرادی و علی یونسی تحت فشار بین‌المللی است می‌خواهد با کرونا آنها را از میان بردارد. رژیم از کرونا به‌عنوان جایگزین اعدام برای زندانیان استفاده می‌کند والا با آنهمه هشدارها قرنطینه و پیشگیری و مداوا می‌کرد.

تاکنون بسیاری پارلمانترها و شخصیتها و مجامع و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر برای آزادی امیرحسین مرادی و علی یونسی فراخوان داده‌اند از جمله برندگان جایزه نوبل، گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا، عفو بین‌الملل، کمیته‌های پارلمانی در انگلستان و ایتالیا و استرالیا و کانادا و بلژیک، فدراسیون حقوق‌بشر ایتالیا، انجمن به قابیل دست نزنید، کمیته مسلمانان فرانسه، پارلمانترهای ایرلند، کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت با حمایت ۴هزار پارلمانتر در اروپا و آمریکا، کمیته پارلمانترهای رومانی، پارلمانترها و شخصیتهای عربی و کمیته شهرداران فرانسه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/993c20b1-0499-482a-9577-bd39dd86b78a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات