728 x 90

مرگ دومین مبتلای کرونا در خارج از چین؛ آمار قربانیان به ۴۲۵نفر رسید

ویروس کرونای جدید در چین
ویروس کرونای جدید در چین

در جدیدترین آمار روز سه‌شنبه ۱۵بهمن شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در چین از ۲۰هزار نفر فراتر رفت،

 

شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به بیش از ۴۲۰تن رسید. هم‌چنین شمار مبتلایان به این ویروس از مرز ۲۰هزار و ۶۳۰تن گذشت که حال ۲هزار و ۷۹۰تن از آنها وخیم گزارش‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز وزرای بهداشت ۷کشور صنعتی جهان، روز دوشنبه در یک کنفرانس تلفنی توافق کردند اقدامات خود را برای مقابله با ویروس کرونا هماهنگ کنند.

هم‌چنین، موارد جدید از ابتلای بیماری در سایر کشورها نیز گزارش‌شده است. شمار قربانیان ویروس کرونا و نگرانی جهانیان از این ویروس خطرناک همزمان در حال افزایش است. بر اساس این گزارشها، تاکنون ابتلای بیش از ۱۵۰نفر در ۲۳کشور جهان گزارش‌ شده که بیشترین موارد مربوط به تایلند، سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن و هنگ‌کنگ بوده است.

یکی از مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ‌کنگ جان خود را از دست داده و با احتساب فرد دیگری که پیش‌تر در فیلیپین جان داده بود، شمار تلفات این بیماری در خارج از چین به ۲نفر رسیده است.

کرونا موجب قرنطینه شدن حدود ۴هزار نفر در ژاپن شد. مقامات ژاپنی روز سه‌شنبه اعلام کردند یک کشتی گردشگری با ۳هزار و ۷۰۰خدمه و مسافر را به‌دلیل مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در آن، قرنطینه کرده‌اند.

رژیم آخوندی هم‌چنان ورود ویروس کرونا به ایران را پنهان می‌کند و این پنهان‌کاری می‌تواند به فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر تبدیل شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/320c296b-7548-4554-aa97-527b8d232cc1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات