728 x 90

مرگ خامنه‌ای، خبرگزاری رسمی رژیم خبر دیدار بسیجیان گرگان با او را حذف کرد اما سایر خبرگزاریها از دیدار با او می‌گویند

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم خبر دیدار بسیجیان گرگان با او را حذف کرد
ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم خبر دیدار بسیجیان گرگان با او را حذف کرد

خبرگزاری رسمی رژیم - ایرنا - خبر دیدار بسیجیان گرگان از طریق ویدئو کنفرانس با خامنه‌ای را حذف کرد.

ایرنا - دیدار جمعی از بسیجیان گرگان باخامنه‌ای

گرگان - ایرنا - فرماندار گرگان گفت: جمعی از بسیجیان این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس به‌صورت ویدئو کنفرانس با خامنه‌ای دیدار خواهند کرد.

ایرنا - حذف خبر دیدار جمعی از بسیجیان گرگان باخامنه‌ای

این صفحه از دسترس خارج شد

توضیح خبرگزاری ایرنا: با پوزش از مخاطبان محترم: این صفحه به‌دلیل ملاحظات حقوقی و یا خطای حرفه‌یی در تنظیم و درج خبر موقتاً از دسترس خارج شده و محتوای آن در حال بررسی مجدد است.

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز چهارشنبه ۲۳شهریور از برگزاری مراسم عزاداری اربعین دانشجویان حکومتی با حضور خامنه‌ای خبر داد.

آخوند مهدی فاطمی پور، معاون فرهنگی سیاسی نهاد خامنه‌ای در دانشگاهها از برگزاری مراسم عزاداری دانشجویان حکومتی در حضور خامنه‌ای خبر داد و گفت: بعد از دو سال که امکان برگزاری مراسم عزاداری هیئتهای دانشجویی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا فراهم نبود، امسال این مراسم برگزار می‌شود.

 

در حالی که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم خبر لغو دیدار مرسوم اعضای مجلس خبرگان ارتجاع با خامنه‌ای را «شایعه» دانسته بود، آخوند هریسی عضو خبرگان رژیم این خبر را تأیید کرد و گفت دلیل آن «راحتی» و جلوگیری از گرفتن وقت خامنه‌ای بود.

آخوند هاشم‌زادهٔ هریسی، عضو خبرگان ارتجاع: این که در این دوره اعضای مجلس خبرگان برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت. برای راحتی و وقت ایشان این دیدار انجام نشد.

 

همزمان با زمینه‌سازیهای موروثی کردن ولایت و اخبار بیماری خامنه‌ای آخوند طاها محمدی عضو خبرگان گفت:

خامنه‌ای دو بار گفت اصل رسالت خبرگان این است که اگر برای رهبر اتفاقی افتاد رهبر بعدی را در آستین داشته باشند. سال ۶۸ (مجاهدین) اعلام کردند هر وقت رسانه‌ها بگویند خمینی از دنیا رفته کد حمله به ایران است

سایت حکومتی جماران ۲۱شهریور ۱۴۰۱ نوشت: طاهامحمدی گفت ما که خبر نداریم، احیاناً اگر اتفاقی افتاد، بزرگترین دغدغه خبرگان این است که در میان همه علمای امت، شایسته‌ترین از هر نظر را انتخاب کنند که کشتی (نظام) در این دریای متلاطم بدون سکاندار نماند. 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3235abe6-3adc-46da-88fc-9139cdee2066"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات