728 x 90

مراسم سالگرد حملات ۱۱سپتامبر در نیویورک با حضور مقامات کنونی و پیشین آمریکا

مراسم سالگرد حملات ۱۱سپتامبر در نیویورک
مراسم سالگرد حملات ۱۱سپتامبر در نیویورک

روز چهارشنبه مراسم ۲۳مین سالگرد حملات ۱۱سپتامبر، در محل بنای یادبود قربانیان این حمله در نیویورک، با حضور مقامات کنونی و پیشین آمریکا برگزار شد.

به‌گزارش رسانه‌های آمریکا در این مراسم جو بایدن و کامالا هریس، دونالد ترامپ و جی‌دی ونس، مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و رودی جولیانی شهردار نیویورک در زمان حملات ۱۱سپتامبر۲۰۰۱ حضور یافتند.

سی.ان.ان در این رابطه گزارش داد: «رئیس‌جمهور جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، رئیس‌جمهور قبلی دونالد ترامپ و سناتور جی‌دی ونس بیست و سومین سالگرد حملات ۱۱سپتامبر را گرامی داشتند و به‌نظر می‌رسد در حالی که مردم این فاجعه را به‌یاد می‌آورند، خصومت‌های سیاسی را برای لحظه‌یی به کنار گذاشتند».

آکسیوس گزارش داد: «دونالد ترامپ با جی‌دی ونس و رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک در مراسم یادبود (محل ساختمان تجارت جهانی) صحبت می‌کند».

رودی جولیانی - جی‌دی ونس و دونالد ترامپ

سی‌بی‌اس نیوز آمریکا نیز در گزارشی نوشت: «در این مراسم چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، آقای بایدن، هریس، مایکل بلومبرگ، ترامپ، ونس و رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، در یک ردیف ایستاده بودند. جولیانی که اکنون یکی از متحدان نزدیک ترامپ است، در زمان حمله شهردار بود و بلومبرگ در نوامبر ۲۰۰۱ به‌عنوان شهردار انتخاب شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cca4e9af-8ab7-4517-b176-9d142e796c78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات