728 x 90

مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک کودک ۱۰ساله توسط مردم ایذه + توئیت خانم مریم رجوی

مراسم خاکسپاری نوجوان ۱۰ساله کیان پیرفلک توسط مردم ایذه
مراسم خاکسپاری نوجوان ۱۰ساله کیان پیرفلک توسط مردم ایذه

 

کیان پیرفلک کودک ده ساله‌ای که او و پدرش هنگام عبور در خودرو آماج رگبار مسلسل‌های پاسداران جهل و جنایت قرار گرفت و کیان در لحظه به‌شهادت رسید و «میثم پیرفلک» پدر کیان نیز به‌علت اصابت گلوله به پهلوی چپ و آسیب دیدگی ستون فقرات در بیمارستان گلستان بستری گردید.

خانواده این کودک به‌اجبار به جهت این‌که تا زمان دفن بتوانند جسد را حفظ کند و از دسترس پاسداران شب در امان باشد، از یخ برای نگهداری استفاده کردند تا پیکر او را تحویل سردخانه ندهند.

 

کیان پیرفلک، متولد ۱۳۹۲ در شهرستان «ایذه» خوزستان است، که ویدیوهای منتشر شده از او نشان می‌دهد عاشق خلبانی است و او علاوه بر خلبانی، می‌خواست یک روزی مخترع شود و عضو تیم رباتیک هم بود.

در توئیتر کاربری، پیامی با این عنوان گذاشته شده است:

ما «مردم لُر» انتقام شهید کیان پیرفلک را می‌گیریم، «خامنه‌ای حقیر»؛ ما تو را رها نخواهیم کرد. حتی به قیمت ریخته شدن خون‌مان. می‌خواهید بنشینید که بچه خودتان را بکُشند، بعد مسلح شوید؟ بلندشید مردم بلندشید مردم. با هر روشی که می‌توانید مبارزه کنید.

 

مراسم خاکسپاری نوجوان ۱۰ساله کیان پیرفلک در ایذه

 سخنان مادر کیان پیرفلک - همان مأمورانی که پیکر کیان را به هلال احمر بردند او را با گلوله زده بودند

سروده‌ای در پرواز کودک ۱۰ساله کیان پیرفلک

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd441255-31f2-44d2-961a-93617938a6d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات