728 x 90

مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی در سنندج تحت تدابیر شدید امنیتی

مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی در شهرک حسن آباد سنندج
مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی در شهرک حسن آباد سنندج

امروز پنجشنبه ۱۷آذر مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی در شهرک حسن‌آباد سنندج با حضور گسترده نیروهای امنیتی به‌صورت شبانه  برگزار شد. هومن عبداللهی" جوان ۲۱ ساله اهل سنندج که در جریان مقاومت مردمی شامگاه چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ در محله حسن‌آباد با شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر مجروح شده بود، در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کوثر جانباخت.

بنا بر گزارشات نیروهای سرکوبگر خامنه‌ای شامگاه ۱۶آذر از فاصله نزدیک در محله حسن آباد سنندج هومن را هدف شلیک با گلوله ساچمه قرار داده و سپس چندین تن از مأموران امنیتی با باتون و شوکر وی را شکنجه کرده بودند.

هومن عبداللهی پس از زخمی شدن به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شود. در آنجا بر اثر شدت جراحت و خونریزی داخلی جان باخت اما در نخستین ساعات ۱۷آذر پیکر هومن عبداللهی «به خانواده وی در بیمارستان کوثر سنندج تحویل داده شد اما خانواده در مسیر رفتن به مسجد از سوی نیروهای امنیتی متوقف و پیکر وی توسط این نیروها ربوده شده است. نیروهای امنیتی پیکر هومن عبداللهی را به پادگان لشکر ۲۸ منتقل کرده‌اند».

مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی با حضور گسترده نیروهای امنیتی به‌صورت شبانه در شهرک حسن‌آباد سنندج برگزار شد. به‌گفته منابع مطلع، آثار گلوله ساچمه‌ای و شکستگی در اثر ضربات باتون نیروهای امنیتی بر روی جسد این شهروند مشهود بوده است.

 

تجمع مردم سنندج مقابل منزل شهید قیام هومن عبداللهی  

مراسم خاکسپاری هومن عبداللهی در شهرک حسن‌آباد سنندج با حضور گسترده نیروهای امنیتی به‌صورت شبانه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/721b274d-ef94-498b-9d3f-728fb3f04679"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات