728 x 90

مراسم حکومتی سالگرد گروگانگیری در سفارت آمریکا در سال ۵۷ و اذعان سران و سرکردگان نظام آخوندی بر جنگ‌افروزی رژیم

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

مراسم حکومتی سالگرد گروگانگیری در سفارت آمریکا در سال ۵۷

و اذعان سران و سرکردگان نظام آخوندی بر جنگ‌افروزی رژیم

 

مراسم حکومتی ۱۳ آبان سالگرد گروگانگیری در سفارت آمریکا در سال ۵۸، به‌رغم بسیج گسترده به بهانه جنگ غزه در بسیاری از مناطق سوت و کور برگزار شد.

این وضعیت در شرایطی بود که رژیم آخوندی با سوءاستفاده از کشتار دانش‌آموزان در ۱۳آبان ۵۷ توسط مأموران شاه خائن، دانش‌آموزان را به اجبار به راهپیماییهای حکومتی کشاند و سران و مهره‌های رژیم از چند روز پیش با پیامهای خود خواستار حضور گسترده مردم در این راهپیمایی و حمایت از سیاست‌های جنگ‌افروزانه خامنه‌ای شده بودند.

تلویزیونهای حکومتی نیز با استفاده از ترفندهای فیلمبرداری تلاش کردند که بر این فضیحت سرپوش بگذارند.

 

در این نمایش حکومتی شماری از سران و سرکردگان نظامی آخوندی طی سخنانی ضمن تأکید بر سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم بر اهمیت گروگانگیری برای چنگ انداختن آخوندها بر حاکمیت تأکید کردند.

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ضمن اشاره به سخنرانی سرکرده حزب‌الشیطان لبنان با رجزخوانی گفت که اسراییل و آمریکا بدانند هر اتفاقی بیفتد هرگز این نقطه‌عطف در معادلات تغییر پیدا نخواهد کرد. امروز به آمریکا می‌گوییم شیطنت نکن محاسبه غلط نکن مطمئن باش که این گروهها طعم تلخ شکست و انتقام رو به شما نشان خواهد داد.

وی در بخشی دیگر از سخنرانی خود با اشاره به تحریم‌های رژیم به‌خاطر برنامه هسته‌اش گفت: مگر بعضی از کشورهای دیگر در منطقه که با اونها رفتار مسالمت‌آمیز دارند کلاهک هسته‌یی ندارند؟ ما بارها گفتیم نه دنبالش هستیم نه‌داریم.

پاسدار قالیباف هم‌چنین با اشاره به بحران داخلی رژیم و وضعیت انفجاری جامعه گفت: مهم‌ترین مبارزه ما امروز در مسائل داخلی ما توجه به حل مشکلات اقتصادی است که عین مبارزه با آمریکاست و لحظه‌ای از این غفلت نکنیم.

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱۳ آبان ۱۴۰۲:

شکی در این نیست که حتماً مقاومت هزینه دارد ولی بدانیم که تسلیم شدن و کرنش کردن هم هزینه دارد و چه بسا بیشتر... همه حرف از یک نظم نوین جهانی می‌زنند بدون شک من به شما عرض می‌کنم این حرکت طوفان الاقصی در فلسطین معادلات این نظم جهانی و عناصر و عوامل محاسباتی اون رو در سطح جهانی و منطقه‌یی جابه‌جا کرد و هرگز رژیم صهیونیستی و آمریکا با هر اقدامی که انجام بدهند این به جای خودش برنخواهد گشت.

اونها به گنبد آهنین‌شان می‌نازیدند و شما دیدید که همه این قدرت پوشالی سید ما دیشب گفت که دیگه من نیستم که می‌گم این‌ها یک خانه عنکبوتی هستند امروز همه دنیا فهمید که اینها یک خانه عنکبوتی هستند

رژیم صهیونیستی بداند و آمریکای جنایتکار بداند که هر کار هم در غزه بکنند هر اتفاقی بیفته هرگز این نقطه نقطه عطفی که من گفتم در معادلات تغییر پیدا نخواهد کرد و این جمله کلیدی و حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری که فرمودند هرگز این شکست ترمیم پذیر نیست. ما مقصر اصلی و همه این جنایتها رو به‌طور روشن و مشخص آمریکای جنایتکار می‌دونیم. امروز به آمریکا این نکته را می‌گوییم آمریکای شیطان و شیطان پرست و شیطنت کن بدان شیطنت نکن بدان و دو مرتبه محاسبه غلط نکن در دستگاه محاسباتی خودت مقاومت و گروه‌های مقاومت موضوعی دولتی و دولت محور نیستند بلکه امری برآمده از امت اسلامی مبتنی بر ایمان و اراده مبارزه با ظلم و ستم و جنایت هست و مطمئن باش که این گروهها طعم تلخ و شکست و انتقام رو به جنایتکاران صهیونیست و شما نشان خواهد داد.

بیچاره اون کشورهایی که روی حمایت این رژیم پلید و ضعیف و رفتنی حساب باز کرده بودند و تشت رسوایی آنها وقتی که از بام افتاد همه چیز را روشن کرد و مخصوصاً اون وقتی که عکس یادگاری گرفتند و بر روی اسب بازنده شرط‌بندی کردند امروز آیا این ترمیم پذیر است؟ هرگز هرگز بدانیم امروز اگر با تحریم تحریم اقتصادی و جنگ ترکیبی و رسانه‌یی فشار بر ملت ما می‌آورند هسته‌یی بهانه است اونها از قدرت و استقلال ما می‌ترسند مگر امروز همین رژیم صهیونیستی جنایتکار بیش از یکصد کلاهک هسته‌یی در اختیار نداره مگر بعضی از کشورهای دیگر در منطقه که با اونها رفتار مسالمت‌آمیز دارند مگر کلاهک هسته‌یی ندارند؟ ما بارها گفتیم نه دنبالش هستیم نه‌داریم نه می‌رویم ولی اونها این را بهانه کردند.

مهم‌ترین مبارزه ما امروز در مسائل داخلی مون در مسائل داخلی‌مان مهم‌ترین موضوع ما توجه به حل مشکلات اقتصادی است مقاومت و تلاش و در گره‌گشایی در مسائل اقتصادی کشور و حل مشکلات اقتصادی کشور عینهو مبارزه با آمریکاست و امروز این جبهه را با الویت دولت مجلس مردم اندیشمندان شرکتها بخش خصوصی و همه این را با یک نگاه مجاهدت باید نگاه کنیم این رو مبارزه مقدسی بدونیم و لحظه‌ای از این غفلت نکنیم.

 

آخوند ذوالنوری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در سخنرانی خود در مراسم حکومتی ۱۳آبان در قم با اشاره به گروگانگیری در سفارت آمریکا در سال ۵۸ آن‌را به ادامه بقای رژیم مربوط دانست.

آخوند ذوالنوری، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع ۱۳ آبان ۱۴۰۲:

دانشجویان پیرو خط امام در استمرار پیروزی این خونهای مقدس کانون اصلی توطئه علیه مردم ما را شناسایی کردند با هجمه به لانه جاسوسی دانشجویان خط امام اون را تسخیر کردند و امام عزیز ما از تسخیر لانه جاسوسی با عنوان انقلاب دوم یاد کردند چرا؟ چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد و آمریکایی‌ها در لانه خودشون به جاسوسی و توطئه و نقشه ریختن برای ساقط کردن نظام باقی می‌ماندند انقلاب تا حالا چندین بار یا ساقط شده بود یا با خط تغییر و استحاله به واسطه نفوذ از مسیر اصلی خودش منحرف شده بود جا داشت که امام عزیز ما تسخیر لانه جاسوسی را به‌عنوان ن انقلاب دوم نام‌گذاری بفرمایند و انقلاب اسلامی با اقداماتی که هر روز تجدید حیات پیدا کرد مسیر خودش را طی کرد.

رسانه‌های دنیا را علیه ما بسیج کردند تحریم اقتصادی را به اجرا گذاشتند تلاش کردند نظام نو پای ما را تا به امروز سعی کنند اون را بایکوت سیاسی در دنیا کنند و انزوای سیاسی را راهی برای از بین بردن انقلاب قرار بدهند گروهک‌های ملحد و مزدور را با انفجار و ترور و تخریب و آدمربایی به جان این ملت انداختند به شکلی که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور این مردم تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

... ولایتمداری کردند اگر جایی خواص از مسیر انقلاب جا ماندند اگر جایی خواص مانع شدند خواص بریده از انقلاب جلوی انقلاب ایستادند مردم روی اجساد اونها پا گذاشتند و پشت سر ولایت و رهبری حرکت کردند.

این را بدانید اگر برکت انقلاب اسلامی نبود امروز ایران غزه بود شهید حاج قاسم سلیمانی شهید ابومهندس شهدای مدافع حرم جلوی ولیدهای شیطانی را گرفتند که خاکریز های دفاعی از عاصمه انقلاب و خیمه اهل بیت در دنیا شکسته نشود سوریه بماند عراق بماند حزب‌الله به برکت انقلاب متولد شد حشدالشعبی به برکت انقلاب به‌وجود آمد یمن به برکت انقلاب بسیج شد غزه و لبنان و سوریه و فلسطین با درس گرفتن از انقلاب اسلامی باقی ماندند و اگر نبود این درس گیری از انقلاب امروز چیزی باقی نمانده بود.

 

آخوند مصلحی وزیر سابق اطلاعات نیز در سخنرانی خود در شهر کرد در مراسم حکومتی ۱۳آبان ضمن قدرت‌نمایی و رجزخوانی در مورد تحولات منطقه، به خطر نفوذ در درون رژیم اشاره کرد و گفت که تاکنون ۲۰هزار تن از مهره‌های رژیم بر اثر ترور به هلاکت رسیده‌اند.

آخوند مصلحی وزیر سابق اطلاعات رژیم ۱۳ آبان ۱۴۰۲:
نابودی صهیونیستها برو برگرد نداره پیش‌بینی مقام معظم رهبری حضرت عظمی الامام خامنه‌ای دام ظله العالی جامه عمل می‌پوشه همون‌طوری که آقا فرمودن زودتر از پیش‌بینی اولیه‌شون این نابودی رو به اتفاق دارید ببینید دشمن همه هستی شو گذاشت برای این‌که جلوی این حرکت رو بگیره...

مقاومت داخل عراق آرامش را از آمریکایی‌ها گرفتن نکته قابل توجه آرامش ازشون گرفته شده همین‌طور دارد مجموعه‌های مختلفشان منفجر میشه...

دشمن برای این‌که بتونه ایجاد اشتباه محاسباتی و محاسبه غلط رو برای ماها به‌وجود بیاره اقدامی که انجام می‌ده عزیزان کار نفوذه، نفوذ نفوذ در ابعاد مختلف شما در طول این چهل و چند سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذره ببینید عزیزان دشمن چه اقدامات سنگینی برای نفوذ کرده نفوذ من نفوذ موردی‌شو اشاره می‌کنم نفوذ موردی عزیز چند زیر کد دارد زیر کد اول ترور فیزیکی عزیزان دشمن ترور فیزیکی چقدر انجام داد چقدر انجام داد ما حدود تقریباً نزدیک بیست هزار شهید ترور داریم.

زیر کد بعدی نفوذ موردی نفوذ موردی برای ترور شخصیت است شخصیتها را ترور کند عزیزان ما در طول تاریخ این عمر انقلاب هنوز هم داریم من اینارو می‌گم برای که حواسمون رو جمع کنیم سیزده آبان روز مقابله با استکبار و برنامه‌هاست. (مرگ بر آمریکا... . مرگ بر نفوذی)

عزیزان ببینید دشمن تو این چهل و چند سال یکی از شخصیت‌های بزرگ انقلاب ما کی بود آقای منتظری قائم‌مقام رهبری بود درست است یا نیست تا رده قائم‌مقام رهبری بالا و دشمن چی‌کار کرد یه نفوذی گذاشت بغل گوشش منتظری رو چیکارش کرد در مقابل امام قرارداد درست است یا نیست کارش به کجا رسید امروز از اینکارا نمی‌کنه دشمن بغل گوش شخصیت‌های ما آدم نمی‌گذاره تعارف نداره بلکه شخصیت رو ترور کنه شخصیت را از بین ببره.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c4aeafb-d3be-44c1-99aa-f01710dcc748"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات