728 x 90

برگزاری مراسم بزرگداشت ماجد عموری که توسط قضاییه جلادان اعدام شد

مراسم بزرگداشت ماجد عموری که توسط قضاییه جلادان اعدام شد
مراسم بزرگداشت ماجد عموری که توسط قضاییه جلادان اعدام شد

مردم  خشمگین اهواز  در بزرگداشت زندانی اعدام شده ماجد عموری به خیابان آمده و هموطنان عرب شعار می‌دهند: احنه المانرجف من الصلابة (ما كه از چوبه دار نمی‌هراسیم)

ماجد عموری و قدیر ناصری در زندان سپیدار اهواز اعدام شدند. ماجد عموری ۲۵ساله اهل رامشیر در سال۱۳۹۷ هنگام دستگیری برادرش به مقاومت در برابر مزدوران رژیم پرداخت که به هلاکت یک افسر نیروی سرکوبگر انتظامی انجامید.

قدیر ناصری ۲۳ساله در ۳۱خرداد ۱۳۹۵ در ۱۷سالگی در جریان حمله مزدوران به محل سکونتش در ماهشهر به مقاومت پرداخت که دو تن از مزدوران به هلاکت رسیدند.
لازم به یادآوری است که حضور گسترده مردم اهواز در تشییع جنازه دو زندانی سیاسی اعدام شده، باعث وحشت حکومت شده بود. به گفته منابع محلی دو زندانی سیاسی ماجد عموری از اهالی خلیفه و قدیر ناصری از اهالی خورموسی در سحرگان ۱۷خرداد اعدام شدند.

بسیاری از شهروندان عرب روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه در تشییع پیکر ماجد عموری، زندانی سیاسی حضور پیدا کرده‌اند و با نیروهای امنیتی رژیم درگیر شدند...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acd9ebd3-7b04-4ac0-a4fa-c1633b233fe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات