728 x 90

محکومیت زندان برای یکی از دلالان رژیم ایران در آمریکا

دادگستری آمریکا
دادگستری آمریکا

دادگاه فدرال بروکلین؛ روز پنجشنبه ۲۰بهمن اعلام کرد که کامبیز عطار کاشانی؛ به‌دلیل صادرات غیرقانونی کالا و فناوری آمریکایی به رژیم ایران به ۳۰ماه زندان و پرداخت ۵۰هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
اولسن، دستیار دادستان کل آمریکا نیز در سخنانی در این باره گفت: «وزارت دادگستری در برابر هر گونه تلاش برای دور زدن قوانین کنترل صادرات که برای محافظت از امنیت ایالات متحده و مردم آن در نظر گرفته شده، با جدیت می‌ایستد».
بر اساس این گزارش؛ عطار کاشانی با سرپیچی از محدودیت‌های صادراتی و تحریم‌ها علیه ایران، کشوری که حامی تروریسم بین‌المللی است، تلاش کرده سیاست خارجی و امنیت ملی ایالات متحده را تضعیف کند.

وبسایت برایت بارت روز ۲۰بهمن به‌نقل از یونایتدپرس اینترنشنال نوشت: شهروند دو تابعیتی به‌دلیل ارسال وسایل الکترونیکی به گروه‌های تروریستی ایرانی و لبنانی محکوم شد.

یک شهروند دوتابعیتی از آمریکا و ایران به‌دلیل توطئه غیرقانونی برای ارسال کالاهای الکترونیکی به گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم ایران و لبنان به ۳۰ ماه حبس محکوم می‌شود.

وزارت دادگستری حکم کامبیز عطار کاشانی ۴۴ساله اهل بروکلین، نیویورک را اعلام کرد. ظاهراً کاشانی با دیگران برای ارسال فناوری از چند شرکت آمریکایی به سازمان تروریستی حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران توطئه کرده است. هر دو سازمان از سوی پنتاگون به‌عنوان گروه‌های تروریستی شناخته می‌شوند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af3bc639-9175-487c-b92e-ce23ff43c1c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات