728 x 90

محمود صادقی عضو سابق مجلس ارتجاع رودرروی خامنه‌ای: جوان نخبه را شرایط حاکم بر دانشگاه و کشور فراری می‌دهد

توئیت محمود صادقی درباره مهاجرت نخبه‌ها و جوانان
توئیت محمود صادقی درباره مهاجرت نخبه‌ها و جوانان

به‌دنبال سخنان دیروز خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع که عناصری در دانشگاهها را عامل فرار جوانان و مغزها قلمداد کرد و در یک نعل وارونه و فرافکنی احمقانه گفت: این را واقعاً یک خیانت می‌دانم، محمود صادقی عضو پیشین مجلس ارتجاع در همین روز در توئیتی نوشت: «جوان نخبه به‌خاطر تشویق این و آن کشور را ترک نمی‌کند. شرایط حاکم بر دانشگاه و کشور او را فراری می‌دهد».

ولی‌فقیه ارتجاع روز چهارشنبه ۲۶آبان گفت: «در بعضی از دانشگاهها عناصری هستند که جوان نخبه را تشویق می‌کنند به ترک کشور، من صریح می‌گویم این خیانت است این خیانت است این دشمنی با کشور است این‌که ما یک جوانی را نسبت به آینده کشور ناامید کنیم دلسرد کنیم آینده را تلخ و سیاه به او نشان بدهیم که او برود و مهاجرت کند این به‌معنای واقعاً یک خیانت می‌دانم بایستی دنبال کنیم.»

خاطر نشان میشود حسین راغفر کارشناس حکومتی نیز روز ۲۵آبان در تلویزیون حکومتی افق درباره امواج گسترده مهاجرت از کشور گفت: چرا الآن این امواج گسترده مهاجرت از کشور وجود داره؟ چرا این تقاضا وجود داره؟ و بین جوانها وجود داره؟ برای خاطر این‌که زندگی برایشان در کشور ما سرزمین خودشان را برایشان غیرقابل سکونت کردیم.

وی افزود: با این قیمت گذاریها با این‌که برایشان شغل وجود نداره، برای این‌که این پولهایی که بایستی صرف سرمایه‌گذاری در داخل می‌شد، رفته خودروی لوکس وارد کرده و بعد کی این کار را کرده؟ فکر نکنید آدمهای عجیب و غریب هستند، همینها که در حکومت هستند این کار را کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7cfe9b53-c991-45e6-8f63-2f1dfe02c59b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات