728 x 90

محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت عاشورای حسینی در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی بمناسبت عاشورای حسینی در شهرهای ایران

کانونهای شورشی به‌مناسبت ماه محرم و ادامه عاشورای حسینی اقدام به پخش تراکت، پوستر و شعارهایی در راستای سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه کردند.

السلام علیک یا ثارالله وبن ثاره و الوتر الموتور
سلام بر تو ای خون خدا، و ای فرزند خون خدا، ای تنها مانده‌یی که هنوز انتقام خونت بازپس ناگرفته است، سلام بر تو ای سرور شهیدان، ای چراغ هدایت و ای سفینه نجات؛ ای که خون پاکت برای همیشه راهنما و انگیزاننده پیشتازان رهایی انسان، باقی خواهد ماند. درود خدا بر تو باد و بر همه روانهای پاک و پاکیزه‌یی که در آستان تو فرود آمدند.
سلام بر محرم حسینی، بزرگترین حماسه تاریخ بشری؛ سلام بر پیشوا و مقتدای تاریخی مجاهدان، حسین‌ بن علی علیه‌السلام؛ سلام بر ماه خیزش علیه ستم و بر قهرمانان شهید محرم که درس جاودانی برخاستن، و« نه» گفتن به‌زور و تحمیل و ارتجاع و استبداد را به تاریخ آموختند.

 

ادامه راه حسین(ع) با تلاش برای سرنگونی رژیم دین‌فروش – تهران و زنجان

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران با نصب پوسترهایی از مسعود رجوی که زیر آنها جمله «آتش جواب آتش» بچشم می‌خورد، یادآور امتداد راه امام حسین در مبارزه با ظلم و دین فروشی شده، و این ماه را سرلوحه تجدید عهد و سوگند برای مبارزه و سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه قرار دادند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی زنجان با نصب تراکتهایی حاوی شعار «ماه ماه خون است، یزید سرنگون است» در اماکن مختلف از جمله در برابر دبستان دخترانه فرشته، مرکز رشد فناوری به‌اصطلاح جهاد دانشگاهی، مسجد امام رضا این شهر، برای ادامه راه امام حسین (ع) تجدید عهد کردند.

 

نصب تراکت حکومت یزیدی سرنگون سرنگون در تهران و قزوین

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران در گرامی‌داشت و تجدید عهد با شهدای عاشورا و ادامه راه سرخ امام حسین (ع) اقدام به نصب پوستر کردند. بر پوسترهای پخش شده نوشته شده بود «درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی – سلام بر حسین، لعنت بر خمینی – یا ابا عبدالله حسین»، بر برخی از پوسترهای پخش شده نیز نوشته شده بود «حکومت یزیدی، سرنگون سرنگون – محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه» در گوشه‌ای از این پوستر نقشه خونین ایران با نوشته عاشورای حسینی بچشم می‌خورد.

در قزوین نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با در دست گرفتن و نصب تراکتهایی حاوی شعارهای «محرم ماه خونه، خامنه‌ای سرنگونه - محرم ماه خونه، آخوند سرنگونه – درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومت یزیدی» برای سرنگونی این نظام نکبت و خونریز که تحت نام دین جنایت می‌کند تجدید عهد کردند.

 

پخش تراکت و دیوارنویسی محرم ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه در تهران، شیراز

اعضای کانون شورشی ۷۷۷تهران نیز با پخش تراکت « محرم ماه خونه آخوند سرنگونه» بر استمرار راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و دین فروشی تأکید کردند.

در شیراز نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی شعارهای «محرم ماه خون است، آخوند سرنگون است – محرم ماه خون است خامنه‌ای سرنگون است – درود بر مجاهد حسینی، مرگ بر حکومتی یزیدی» در نقاط مختلف کرده، برای ادامه راه و سرنگونی رژیم ولایت فقیه تجدید عهد کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3d915f8-31e6-4078-985a-cb07dbf8ed6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات