728 x 90

محاصره غوطه شرقی یک جنایت جنگی است و قویاً محکوم است

محاصره غوطه شرقی يك جنايت جنگي است و قوياً محكوم است
محاصره غوطه شرقی يك جنايت جنگي است و قوياً محكوم است

تا از رژیم ایران در سوریه خلع ید و پاسداران اخراج نشوند، جنگ و بحران ادامه خواهد یافت

 

مقاومت ایران، بمباران وحشیانه غوطه شرقی و کشتار بیرحمانه مردم بی‌دفاع این منطقه و محاصره جنایتکارانه آن را قویاً محکوم می‌کند و با درود به مردم مقاوم سوریه، صمیمانه‌ترین تسلیتها و همدردیهایش را به خانواده‌های داغدار ابراز نموده و بهبودی سریع مجروحان را آرزو می‌کند.

بمباران و محاصره غوطه شرقی بدون تردید جنایت جنگی است و مسئولان آن باید در برابر عدالت قرار گیرند. در جریان بمبارانهای روزهای اخیر شمار کثیری از شهروندان کشته شدند که گروهی از زنان و کودکان در میان آنان دیده می‌شوند.

جنایت علیه بشریت در غوطه شرقی هم‌چنان که در سایر مناطق سوریه، به‌طور کامل با شرکت فعال و حمایت رژیم آخوندی و سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان مزدورش انجام می‌شود. خلع ید از این رژیم و اخراج پاسداران و شبه‌نظامیان مزدورش از سوریه لازمه پایان گرفتن جنگ و بحران و برقراری صلح و آرامش در این کشور و در خاورمیانه است.

سکوت و بی‌عملی جامعه جهانی در مقابل این جنایتها، قاتلان مردم سوریه به‌ویژه رژیم آخوندی و پاسداران را در استمرار و شدت بخشیدن به این جنایتها تشویق می‌کند.

غوطه شرقی که نیمی از جمعیت ۴۰۰هزار نفری‌اش را کودکان تشکیل می‌دهند از پنج سال قبل در محاصره است. دیکتاتور سوریه از خروج مجروحان و صدها تن از مبتلایان به بیماریهای صعب‌العلاج که نیاز به خروج فوری از این منطقه دارند، جلوگیری می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۹بهمن ۱۳۹۶(۷فوریه ۲۰۱۸)

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92b3031d-04da-4251-98f8-0c684194ded2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات